گرامی داشتن فاطمیه به سینه زدن و گریه کردن نیست - تدبیر 24

تدبیر 24 ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۱

گرامی داشتن فاطمیه به سینه زدن و گریه کردن نیست

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: اگر گفتند سالگشت شهادت این بانو را گرامی بدارید، تنها برای این سینه زدن و مرثیه خواندن و اشک ریختن نیست [بلکه] این در صف نعال وظیفه است؛ این جزء آن ده درصد است، آن نود درصد وظیفهٴ ما پیروی اندیشهٴ عالمانهٴ آن حضرت، پیروی انگیزه مخلصانهٴ آن حضرت است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)