قدردانی استاندار اصفهان از شرکت فولاد مبارکه - ماین نیوز

ماین نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵

قدردانی استاندار اصفهان از شرکت فولاد مبارکه

گروه صنایع معدنی فولاد - در جریان بهره برداری از طرح بازسازی و نوسازی ساختمان مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین شهر که با مشارکت فولاد مبارکه انجام شد، دکتر زرگر پور استاندار اصفهان، در حضور مهندس کوهکن نماینده مردم لنجان، دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، مهندس سجاد فرماندار لنجان و تعدادی از مقامات استانی و محلی با اهدای لوح تقدیر به دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه از اقدامات انسان دوستانه این شرکت قدردانی کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)