جلسه درحالی که قرار بود از ساعت 9 صبح آغاز شود از ساعت 9:30 دقیقه با حضور تعداد اندکی از اعضای شورا کلید خورد هرچند در اواخر آن تمامی اعضای شورای شهر به جز رفیعی، بی نیاز و رئیسی تختی حضور یافتند . حضور مدیر پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس، رئیس منابع انسانی شرکت پالایش گاز سرخون و ق
، چرا نباید در اختیار مردم محروم بندرعباس قرار گیرد؟ چرا برخی روستاهای همجوار با پروژه های عظیم نفتی حتی از داشتن یک کلاس درس مناسب محروم هستند . اسلام باوقار دیگر عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه از استخدام های سفارشی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس به شدت انتقاد کرد و گفت: چرا نیازهای صنایع نفتی بندرعباس به نیرو را رسما در نشریات محلی استان منتشر نمی کنید و از نامه هایی که به صورت
زده کرده است، گفت: کسانی که نمی توانند ساده ترین امور مردم را اداره و مدیریت کنند باید بروند چرا که مردم از آنها گلایه دارند و آنها را حذف خواهند کرد. طرح آشتی ملی فتنه ای جدید است سردار سعید قاسمی ظهر امروز در اجتماع مردم میناب واقع در شرق استان هرمزگان اظهار داشت: فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم از خون و گوشت نظام تغذیه می کند و این روزها گنده تر و خطرناک تر هم شده است و
اخیر به دلیل نزولات آسمانی زیاد که جای شکر دارد، در مناطقی از کشور به ویژه مناطق شمالی شرایط خاصی برای مردم به وجود آمده و از طرفی طوفان ها و ریزگردها در سیستان و بلوچستان و خوزستان و برخی استان های دیگر شرایط سختی را برای زندگی متعارف مردم به وجود آورده است. وی با بیان اینکه از هفته گذشته هم نمایندگان مجلس و هم دولت تلاش هایی برای این مسائل داشتند، افزود: در این زمینه با معاون اول رئیس
جای شکر دارد، در مناطقی از کشور به ویژه مناطق شمالی شرایط خاصی برای مردم به وجود آمده و از طرفی طوفان ها و ریزگردها در سیستان و بلوچستان و خوزستان و برخی استان های دیگر شرایط سختی را برای زندگی متعارف مردم به وجود آورده است. وی با بیان اینکه از هفته گذشته هم نمایندگان مجلس و هم دولت تلاش هایی برای این مسائل داشتند، افزود: در این زمینه با معاون اول رئیس جمهور بحث مفصلی صورت گرفت و قرار شد