پلیس شکایتی از علی البدل نکرده است - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۶

پلیس شکایتی از علی البدل نکرده است

دولت بهار: معاون اجتماعی نیروی انتظامی نسبت به ادعای مهدی فخیم زاده در خصوص شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از سریال علی البدل واکنش نشان داد و گفت: پلیس هیچ شکایتی از این سریال نداشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)