آمریکا 33 سال پیش کفتار جهانی بود؛الان ملوس شده است!! - تیتر ۱

تیتر ۱ ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۵

آمریکا 33 سال پیش کفتار جهانی بود؛الان ملوس شده است!!

الان چرا به آمریکا نمی گویید کفتار درنده جهانی! اصلاً چرا بگوییم مرگ بر آمریکا، همین که ظریف میرویم با آمریکایی ها قدم میزنیم یعنی اینکه اینها دیگر کفتار نیستند! و حتماً ملوس شده اند! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)