انفجار در ذوب آهن چند کشته و مجروح بر جای گذاشت - هراز نیوز

هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۲

انفجار در ذوب آهن چند کشته و مجروح بر جای گذاشت

انفجار در کنورتور شماره 2 ذوب آهن چند کشته و زخمی بر جای گذاشت. بامداد امروز انفجار در کنورتور شماره دو ذوب آهن چند کشته و مجروح بر جای گذاشت. بنا بر آمار اعلام شده از سوی برخی مسئولان تعداد کشته های این حادثه سه نفر گزارش شده است. تعدادی نیز دچار سوختگی شده که به بیمارستان منتقل شده اند. گفتنی است تاکنون این آمار از سوی مسئولان تایید نشده است. مدیر واحد HSE ذوب آهن با تایید حادثه گفت: تعداد آمار کشته شدگان و آسیب دیدگان در این حادثه ضد و نقیض است.فارس ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)