سکونت 19 میلیون ایرانی در "بافت فرسوده" - روزنامه نصف جهان

روزنامه نصف جهان ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۷

سکونت 19 میلیون ایرانی در "بافت فرسوده"

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از 19 میلیون نفر از مردم ایران در بافت های فرسوده زندگی می کنند که ورود مهندسین در این عرصه و رفع خلأهای قانونی می تواند مفید باشد . به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا رضایی ظهر امروز در همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان که در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم تمام محدودیت هایی که در عرصه مهندسی در کشور وجود دارد اما مهندسان همواره پشتیبان نظام بوده اند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)