راه اندازی ایستگاه جمع آوری گازهای مشعل میدان پارسی - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۷

راه اندازی ایستگاه جمع آوری گازهای مشعل میدان پارسی

شانا : معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید اعلام کرد: ایستگاه جمع آوری گازهای مشعل میدان پارسی به عنوان نخستین طرح جمع آوری گازهای مشعل که با حضور و مشارکت بخش خصوصی به ثمر رسیده است، امروز (هشتم اردیبهشت ماه) راه اندازی می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)