دوچرخه سواران فارس:به عملکردهیات دوچرخه سواری استان معترضیم - جماران

جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۶

دوچرخه سواران فارس:به عملکردهیات دوچرخه سواری استان معترضیم

به گزارش ایرنا این دوچرخه سواران در اجتماع خود که جمعه در حاشیه بلوار چمران شیراز برگزار شد و چندین ملی پوش در رده بانوان و آقایان در بین آنها حضور داشتند با نوشتن طوماری از مدیر کل ورزش و جوانان خواستند به درخواستشان رسیدگی شود. بر روی پارچه نوشته ای که این دوچرخه سواران در دست داشتند خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان فارس نوشته شده بود: چرا کارشناسان اداره کل به رغم گزارش های متعدد از تخلفات آشکار در هیات دو چرخه سواری فارس، اقدامی انجام نمی دهند؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)