10میلیون سیم کارت بلا استفاده در شبکه همراه اول - ندای ایرانیان

ندای ایرانیان ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱

10میلیون سیم کارت بلا استفاده در شبکه همراه اول

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه تمامی سیم کارتهای فعال در شبکه همراه اول احراز هویت شده است گفت: حدود 10 میلیون سیم کارت در این شبکه بلااستفاده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)