چرا اسعدیان لحظه گرگ و میش را ساخت؟ - ساعت24

ساعت24 ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۵

چرا اسعدیان لحظه گرگ و میش را ساخت؟

ساعت 24- کارگردان سینما و تلویزیون معتقد است لحظه گرگ و میش باید ساخته می شد؛ چون تاریخ ماست و باید بدان پرداخته شود. زیرا دهه ای را روایت کردیم که مردم سختی های را تحمل می کردند، چون باور داشتند به مسیری را طی می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)