اگر فعالان محیط زیست بی گناه بودند چطور؟ - انصاف نیوز

انصاف نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱

اگر فعالان محیط زیست بی گناه بودند چطور؟

یاسر عرب در کانال تلگرامی خود با انتشار عکسی درباره ی فعالان محیط زیست که از سال گذشته در بازداشت هستند، نوشت: یعنی از سنگ و دی کاپریو! صدا در آمد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا یکی از ائمه جمعه و جماعات در نیامد... بیش از یکسال بازداشت موقت! حافظان و فعالان محیط زیست در سراسر جهان پیوسته غیرعادلانه بازداشت می شوند. ما باید در کنار آنهایی که برای محافظت از آینده سیاره ما و ساکنان آن، جانشان را به خطر می اندازند، بایستیم . #چهل_سالگی_انقلاب ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)