عضو فراکسیون امامزادگان: من امامزاده نیستم - شمال نیوز

شمال نیوز ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۸

عضو فراکسیون امامزادگان: من امامزاده نیستم

تشکیل فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی با حاشیه ها و بازخوردهای مختلفی همراه بود. منتقدان این طرح معتقدند که در شرایط فعلی و وجود مشکلات مختلف، پرداختن به موضوع امامزادگان از اولویت برخوردار نیست. فریدون احمدی و نادر قاضی پور نمایندگان مجلس که عضو این فراکسیون هستند در گفت وگو با انصاف نیوز به توضیحاتی در این مورد پرداختند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)