اولین فرمانده سپاه : ارتش به شدت طرفدار و موافق تاسیس سپاه بود - وانا

وانا ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵

اولین فرمانده سپاه : ارتش به شدت طرفدار و موافق تاسیس سپاه بود

نخستین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه هیچ گاه جلسات همکاری سپاه و ارتش قطع نشد، گفت: در بخش عملکردی سپاه و ارتش یک نوع تقسیم کاری صورت گرفته که کار بر همین اساس در حال انجام است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)