مهندس هاشمی، مترو و مسافران راحت طلب - آفتاب یزد

آفتاب یزد ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۰

مهندس هاشمی، مترو و مسافران راحت طلب

علی اکبر فرقانی: مسئولان به ویژه مهندس هاشمی؛ مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو و رئیس شورای شهر فعلی، برای راه اندازی مترو(ترن زیرزمینی)، به طور جدی کار کرد و زحمت فراوان کشید تا مترو به همه گوشه ها و حاشیه های تهران برسد. او با عملکرد خوب و مثبت و درخور توجه، توانست سفر زیرزمینی و کم ترافیک را ممکن سازد. اینک در کمترین زمان ممکن سفرهای درون شهری انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)