نیمی از آب ورودی به کشور ذخیره شد - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۰

نیمی از آب ورودی به کشور ذخیره شد

رییس بخش زلزله شناسی، مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: سیلاب های اخیر علاوه بر جنبه های منفی، آثار مثبت زیادی هم داشت. به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور، رییس بخش زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بارندگی عظیمی در کشور داشتیم، بارندگی گلستان 122 برابر مقدار میانگین 50 سال اخیر بود. دبی رودخانه کرخه از هزار مترمکعب در ثانیه به 20 هزار مترمکعب در ثانیه افزایش یافت. نیمی از آب ورودی به کشور ذخیره شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)