مرکز تحقیقات سرطان مهر رضوی در بیمارستان رضوی افتتاح می شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۷

مرکز تحقیقات سرطان مهر رضوی در بیمارستان رضوی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید هاشم زاده ظهر امروز در نشست خبری برگزاری اعلام برنامه های هفته سرطان در بیمارستان رضوی در سالن اجتماعات این بیمارستان اظهار کرد: متاسفانه در کشور با یک سونامی و شیوع فزاینده سرطان روبه رو هستیم و باید هر چه زودتر برای کاهش این بیماری برنامه ریزی دقیقی را انجام دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)