مکانی: هنوز باور نمی کنم هادی از میان ما رفته است - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۲

مکانی: هنوز باور نمی کنم هادی از میان ما رفته است

به گزارش ورزش 11، سوشا مکانی درباره درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق عجیبی افتاده و واقعاً باورم نمی شود که هادی ما را اینگونه تنها بگذارد، با اینکه چندین ساعت از انتشار این خبر گذشته اما هیچکس این مسئله را باور نمی کند. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که همراه تیم ملی در اردوی امارات به سر می برد اظهار داشت: متأسفانه از ایران دور هستم و نمی توانم همراه سایر بچه ها در کنار خانواده هادی باشم و از همه می خواهم که برای آرامش روح کاپیتان از دست رفته ما دعا کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)