4 برابر شدن حقوق معلمان در دولت روحانی، دروغ بود - خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۷

4 برابر شدن حقوق معلمان در دولت روحانی، دروغ بود

یک معلم نوشته است: یکم مهر رییس دولت در مراسم بازگشایی مدرسه ها گفت که حقوق معلمان در دوره ریاست ایشان، 92 تا 98، به طور میانگین 4 برابر شده و به 4 میلیون 100 هزار تومان رسیده است! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)