مسمومیت غذایی در اندوهجرد کرمان کنترل شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۳

مسمومیت غذایی در اندوهجرد کرمان کنترل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیروس سالاری با بیان اینکه مسمومیت غذایی در منطقه اندوهجرد کرمان کنترل شده است، گفت: تنها 12 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند. وی اظهار داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات بهداشتی 284 نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی تحت درمان قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)