آتش سوزی در نخیلات آبپخش مهار شد/ 30 اصله نخل در آتش سوخت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۵

آتش سوزی در نخیلات آبپخش مهار شد/ 30 اصله نخل در آتش سوخت

مصطفی رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به وقوع آتش سوزی در نخیلات آبپخش اظهار داشت: ساعت 12 امروز بر اثر وقوع آتش سوزی در نخیلات منطقه چم درواهی آبپخش تعدادی از نخیلات در آتش سوختند. وی افزود: بلافاصله پس از وقوع آتش سوزی، نسبت به اعزام نیروهای امدادی به منطقه اقدام کردیم و در کمتر از 2 ساعت آتش به طور کامل مهار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)