واردات یک میلیارد دلاری دارو به ایران - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۸

واردات یک میلیارد دلاری دارو به ایران

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو از واردات سالانه یک میلیارد دلار دارو به کشور خبر داد. ناصر ریاحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه عمده واردات دارو به کشور شامل داروهای های تک و داروهای مورد نیاز بیماران خاص و سرطانی است، گفت: بخشی از واردات داروی کشور نیز مربوط به داروهای مشابه تولید داخل هستند که تولید آنها به اندازه کافی نیست یا هنوز کیفیت مورد انتظار را پیدا نکرده اند و به همین دلیل برای تامین نیاز بازار اقدام به واردات می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)