30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا به کرونا هستند - نقدینه
سایر منابع:
سایر خبرها
نیازمند افزایش تاب آوری در بخش سلامت هستیم
30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. در این گزارش پیش بینی شده تعداد بستری های که در آینده باید پیش بینی کنیم حدود دو برابر مقداری خواهد بود که از این 150 روز شاهد بودیم. با توجه به اینکه زمان دقیق پایان این بیماری را نمی دانیم، باید از لحاظ تخت، امکانات و درمان، خودمان را برای شرایط آینده آماده کنیم. در این گزارش آمده از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر اصلا ممکن است علائم
روحانی:35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند
. در گزارشی که از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست من رسید آمده تخمین این است که تا الان 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند ودر مدت حدود این 150 روز بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بوده اند و باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. رئیس جمهور افزود: در این گزارش گفته شده باید دو برابر تعدادی
طبق گزارش وزارت بهداشت 25 میلیون ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا شده اند
ن ما بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شده اند و قریب به حدود 14 هزار نفر هم عمرشان را در این مدت از دست داده اند. تعداد زیادی از افراد بستری بودند و در طول این 150 روز آمده است که مجموعاً بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند. رئیس جمهور اضافه کرد: در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا خواهند بود
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به مسافرانی بازمی
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ موج دوم کرونا بخاطر عروسی و عزا و ریختن ترس مردم بود/ ...
بودند و در این گزارش آمده که باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در آینده در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در کشورمان از بیماری عبور کرده و بقیه جمعیت حدود 30، 35 میلیون نفر احتمالاً در معرض این ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. وی ادامه داد: در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری ها تا
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
کنند و متعهد به قرطینه برای گذراندن دوره درمان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها شوند می توان به طور قطع در مقابل این بیماری نفس گیر به پیروزی دست یافت. وی همچنین همکاری مردم را در قطع زنجیره انتقال بسیار موثر دانست و گفت: بر اساس پژوهشی از معاونت پژوهش مبنی بر آمار های تخمینی، تاکنون 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 200 هزار نفر بستری و 14 هزار نفر فوت
واکنش های مجازی به آمار 25 میلیونی مبتلایان کرونا در ایران/ چند نفر جان باخته اند؛ 14 هزار نفر یا نیم ...
درحالی که طبق آمارهای وزارت بهداشت از زمان شیوع کرونا در کشور تاکنون 273 هزار و 788 ایرانی به کرونا مبتلا شده و 14 هزار و 188 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند، حسن روحانی، رئیس جمهوری روز گذشته (28 تیر) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: گزارشی از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست ما رسیده مبنی بر این که تاکنون 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و حدود
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی تصریح کرد: باید خودمان را از لحاظ تخت، امکانات و درمان آماده کنیم برای شرایطی که در ماه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. رئیس جمهور همچنین گفت: در این گزارش تحقیقاتی آمده از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آنها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلا نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی افزود: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نف ...
سازمان بهداشت جهانی: 13 میلیون نفردر جهان کرونا گرفته اند/رئیس جمهور ایران : 25 میلیون نفر از جمعیت ...
سلامت نیوز :گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت که روز شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد استناد رییس جمهوری قرار گرفت، هشدار نگران کننده ای درباره آینده شیوع بیماری کووید 19 در کشور داشت. به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد ،به استناد این گزارش، ظرف 5 ماه گذشته، 25 میلیون نفر از جمعیت کشور آلوده به ویروس کرونا شده اند و تا ماه های آینده هم 35 میلیون نفر با این ویروس مواجهه
ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا
رییس جمهور گفت: تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه شرایط ما شرایطی است که ایمنی جمعی و واکسن برای این ویروس وجود ندارد، گفت: باید دست به دست هم دهیم و زنجیره انتقال را قطع کنیم تا روند فعالیت های اجتماعی و اقتصادی
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند؛ 35 میلیون نفر در معرض / شرایط خوبی در گندم داریم
گزارشی که از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست من رسید آمده تخمین این است که تا الان 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند ودر مدت حدود این 150 روز بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بوده اند و باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. رئیس جمهور افزود: در این گزارش گفته شده باید دو برابر تعدادی که
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
کشورمان از بیماری عبور کرده و بقیه جمعیت حدود 30، 35 میلیون نفر احتمالاً در معرض این ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. وی ادامه داد: در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری ها تا پایان امسال حدود 2 برابر آن مقداری بوده که در این 150 روز گذشته شاهد آن بودیم و ممکن است سال آینده هم در ماه هایی گرفتار این بیماری باشیم. روحانی با بیان این که زمان پایان کرونا را نمی دانیم گفت
طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تاکنون 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند/ این احتمال ...
قطعی بدانیم. رئیس جمهور با بیان اینکه برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. دکتر روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهارداشت: طبق همین گزارش، از هر یکهزار نفری که
25 میلیون ایرانی کرونا گرفته اند/ 35میلیون در معرض ابتلا
به گزارش اقتصادنیوز، رئیس جمهوری افزود: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند. طبق برآوردها احتمالا تا 35 میلیون نفر دیگر نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند.از هر هزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بی علامت هستند. توضیحاتی درباره ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا
روحانی: احتمالا 35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود
زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. دکتر روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهارداشت: طبق همین گزارش، از هر یکهزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بدون علامت هستند و اینها
رییس جمهور: 35 میلیون ایرانی احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به کرونا هستند
س جمهور عنوان کرد: در این گزارش تحقیقاتی آمده که از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آن ها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلاً نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی تصریح کرد: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر ه
هنوز داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد
تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. از هر هزار نفر مبتلا به کرونا 500 نفر بی علامت هستند روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهار داشت: طبق همین گزارش، از هر هزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بدون علامت هستند و این ها بیشترین خطر انتقال کرونا به دیگران را ایجاد می کنند.
35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ تعداد بستری ها دو برابر می شود
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در امروز 28 تیرماه 99 در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه پیش بینی می شود 35 میلیون نفر در معرض ابتلا به کرونا باشند، گفت: بر اساس گزارش ها 25 میلیون نفر مبتلا شده اند و احتمالاً 35 میلیون در معرض ابتلا خواهند بود در همین گزارش پیش بینی شده است تعداد بستری هایی که باید پیش بینی کنیم حدود دو برابر مقداری بوده که در این 150
احتمالا 25 میلیون ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا شده اند
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به 35 میلیون ایرانی که در معرض ابتلا به کرونا هستند گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند. طبق برآوردها احتمالا تا 35 میلیون نفر دیگر نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند. از هر هزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بی علامت هستند.
موج دوم کرونا محصول ریخته شدن ترس مردم بود
ونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند لذا باید خودمان را برای این آماده کنیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی امروز در کشورمان آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند 2 موج را شاهد بودیم. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به مسافرانی بازمی
حفظ پروتکل های بهداشتی مهم ترین راهکار ریشه کن شدن کروناست
بر اینکه مردم باید دست به دست هم دهند و آثار مخرب ناشی از ویروس کرونا را کاهش دهند، افزود: مردم ضمن اینکه باید آرامش خود را حفظ کنند، باید خطرات و آسیب های این بیماری را جدی بگیرند؛ چراکه هرگونه سهل انگاری در این خصوص مردم را متحمل خسارت خواهد کرد. رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه طبق گزارش وزارت بهداشت تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند و 14 هزار نفر هم جان خودشان را ازدست
احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر کرونا بگیرند
به گزارش اقتصادنیوز، حسن روحانی افزود: باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا هستند. همچنین از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده آند 500 نفر علامت ندارند. این مطلب برایم مفید است بلی 6 نفر این پست را پسندیده اند
روحانی:تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
جمعی در برابر این بیماری نرسیده ایم. اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛ * طبق گزارش وزارت بهداشت تخمین زده می شود تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند و 14 هزار نفر هم جان خودشان را ازدست دادند. * در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است