شهرداری باید باغات کن را زودتر خریداری کند - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۵

شهرداری باید باغات کن را زودتر خریداری کند

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به از بین رفتن بخش عظیمی از باغات کن که میان اتوبان های شهید همت و شهید حکیم قرار گرفته است گفت: این باغات باید هر چه زودتر توسط شهرداری تهران خریداری شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)