ارائه خدمات درمانی باید از حالت متمرکز خارج شود - ندای گیلان

ندای گیلان ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵

ارائه خدمات درمانی باید از حالت متمرکز خارج شود

فرماندار رشت در نشست با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی توزیع عادلانه امکانات خدمات درمانی را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت و توانمندی ها، باید ارائه خدمات درمانی از حالت متمرکز خارج شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)