امضای قرارداد ساخت کارخانه دوم کنسانتره سنگ آهن اُپال پارسیان - معدن24

معدن24 ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱

امضای قرارداد ساخت کارخانه دوم کنسانتره سنگ آهن اُپال پارسیان

مهندس وجیه اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو ظهر در مراسمی که با حضور سهامداران، کارفرمایان و پیمانکار طرح برگزار شد، گفت: احداث دومین کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن اپال پارسیان، گام مهمی در جهت کاهش محرومیت، توسعه صنایع معدنی، افزایش اشتغال و درآمدزایی در منطقه سنگان است. وی با بیان اینکه این طرح زمینه سرعت گرفتن فعالیت های معدنی و مشارکت بخش خصوصی را فراهم می کند، ادامه داد: اجرای این پروژه یکی از روش هایی است که به هدایت نقدینگی جامعه به سمت فعالیت های تولیدی و مولد کمک شایانی می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)