بیشتر آسیب تصادفات از ناحیه خودروسازها وارد می شود - اینتیتر

اینتیتر ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۳

بیشتر آسیب تصادفات از ناحیه خودروسازها وارد می شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده نقص صنعت خودروسازی کشور را در مدیریت این صنعت و فقدان افراد متخصص در این حوزه می بینم. به گزارش ایتنیتر به نقل از ایسنا، علی آذری با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری از وضعیت نامطلوب صنعت خودروسازی کشور، بیان کرد: در کشور دو اصل مهمی که برای رونق و ارتقای صنعت خودروسازی لازم است وجود دارد. یکی صنعت برق است و دیگری صنعت فولاد می باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)