60 شرکت خارجی برای ساخت بیمارستان در ایران درخواست دادند - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۷

60 شرکت خارجی برای ساخت بیمارستان در ایران درخواست دادند

تهران-ایرنا-مشاور اقتصادی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 60 شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در ساخت بیمارستان در کشور درخواست داده اند و سرمایه گذاری دو شرکت کره ای و یک شرکت ایتالیایی قطعی شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)