آیا بنادر هرمزگان تخلیه و تعطیل شده اند؟ - راه امروز
آیا بنادر هرمزگان تخلیه و تعطیل شده اند؟
سایر خبرها
ایران آماده است
بنادر و دریانوردی هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکله های بنادر این استان از کِشتی به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور را تکذیب کرد. به گزارش میزان، وی تاکید کرد: نه تنها ظرفیت اسکله های بندر شهید رجایی تکمیل بوده بلکه در لنگرگاه هم چندین فروند کشتی و شناور در انتظار پهلوگیری هستند و دلیل این انتظار نیز ظرفیت کامل اسکله های
واکنش به شایعه تعطیلی بنادر هرمزگان
دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: کشتی حامل 48100 تن (کالای اساسی) گندم در ساعت 40 دقیقه بامداد روز 13 مهرماه به اسکله 15پهلودهی شده و عملیات تخلیه به مدت هشت روز کاری ادامه دارد. همچنین حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز هر گونه تخلیه این بنادر به واسطه تهدیدات دشمن به منظور هدف قرار دادن زیر ساخت های کشور را تکذیب کرد و گفت: بندر شهید باهنر در حال حاضر با تمام توان در حال انجام رویه های بندری و تخلیه و بارگیری کالا هستند. وی افزود: خوشبختانه هیچ مسئله ای در این بندر وجود ندارد و بندر مثل گذشته در حال انجام خدمات است. ...
بندر شهید باهنر بندرعباس شلوغ شد؛ تخلیه و بارگیری همزمان 14 فروند شناور باری
. وی بیان کرد: همچنین بارگیری کالاهایی مانند نمک، شیشه، کربنات کلسیم و کالاهای دیگر در شناورهای مختلف دنبال می شود. مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس ادامه داد: بارگیری تره بار صادراتی به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز طبق روال روزانه فعالیت های این بندر دنبال می شود و هیچ خللی در روند فعالیت ها وجود ندارد. وی اضافه کرد: چند شناور هندی نیز در حال حاضر
صبحانه خبری، 16 مهر 1403؛ از آخرین خبر درمورد سردار قاآنی تا پیشنهاد آمریکا به اسرائیل در مورد ایران
هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور گفت: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد. بررسی تبدیل خانه رییسی به موزه رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال بررسی هستیم تا خانه شهید رییسی را خریداری و به موزه تبدیل کنیم. خود را
اصلی ترین مانع انتشار اخبار دروغ و به اصطلاح فیک نیوزها ، ورود جدی دادستانی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در روزهای اخیر انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از منابع نامشخص در کانال های خبری، تشویش اذهان و حتی ایجاد حس ترس در مردم را به دنبال داشته است. برای نمونه روز گذشته انتشار تصویری مبنی بر خالی بودن اسکله های بنادر هرمزگان، به ویژه بندر شهید رجایی؛ ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور در کانال های خبری خبرساز شد که تکذیب
ورود دادگستری هرمزگان به مشکلات ترخیص مواد غذایی و خودرو
است و دادگستری بر بازگشت کامل آن نظارت خواهد کرد. وی گفت: باید فرایند واردات و ترخیص کالا در گمرک و بنادر استان به رویه های آسان و بدون مشکل برای تجار و بازرگانان تبدیل شود. این شصت و سومین بازدید مسئولان قضایی هرمزگان از بندر و گمرک شهید رجایی بود. دانلود فیلم اصلی
اعتصاب کارگران بنادر آمریکا؛ چالش بزرگ زنجیره تأمین
تهدید کند. کارگران معترض به سودهای کلان شرکت های کشتیرانی در دوران همه گیری کرونا اشاره کرده و خواستار سهم عادلانه تری از این درآمدها هستند. آنها همچنین خواهان توافقی مشابه با آنچه همکارانشان در بنادر ساحل غربی در سال گذشته به دست آورده اند، هستند. نماینده اتحادیه اپراتورهای بندر، پیشنهاد افزایش 50 درصدی دستمزد طی شش سال را مطرح کرده، اما اتحادیه کارگران بر افزایش 77 درصدی پافشاری می کند
تمجید رسانه اصولگرا از هماهنگی میدان و دیپلماسی در دولت/ طعنه زیباکلام به رضا پهلوی
بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر اخلالی ایجاد شود. عباس نژاد ادامه داد: تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان طبق روال سابق علمیات مرتبط را انجام می دهد و تدابیر لازم نیز در موجه با هر شرایطی اندیشیده شده است. *** تمجید عارف از مشی رئیس قوه قضاییه در تعامل با دولت
صدور دستور ترخیص 5 هزار خودرو خارجی و 2 هزار تن برنج از بندر شهید رجایی
می شوند. رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به گزارش های واصله مبنی بر واردات 5 هزار دستگاه خودروی خارجی به کشور و معطلی چند ماهه آن ها در بندر شهید رجایی بندرعباس، با صدور دستور ویژه قضایی از مدیران کل استاندارد، بنادر و دریانوردی و گمرکات استان خواست ضمن پیگیری موضوع به سرعت جهت تعیین تکلیف و ترخیص این خودروها اقدام کنند. وی در ادامه با اشاره به ورود دستگاه قضایی به
تکمیل و آماده سازی تماشاخانه بندرلنگه، برگزاری جشنواره تئاتر استانی و حمایت از تولیدات نمایشی هنرمندان ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، نشست مدیرعامل و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان صبح یکشنبه مورخ 1403/05/14 با حضور فؤاد مرادزاده فرماندار، ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندر لنگه، خلیل آسودی شهردار بندرکنگ به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، رضا اوژند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بندرلنگه برگزار شد. پس از صحبتهای
بندر چابهار در حال واگذاری به اتباع افغان و طالبان است
شهری فشار وارد می کنند تا زیر بار این واگذاری بروند. کاملاً روشن است که این فشارها سیاسی است و افرادی که پشت پرده این ماجرا قرار دارند به منافع خودشان فکر می کنند. چابهار، یک منطقه استراتژیک است که به دلیل وجود حساسیت های زیاد نسبت به آن و اهمیتی که در زمینه های اقتصادی، صنعتی، امنیتی، اجتماعی و سیاحتی دارد، باید صد درصد در اختیار و کنترل مسئولین ایرانی باشد و هرگونه تحرکی از ناحیه
عملیات حمایتی یمن از غزه و زیان های سنگین رژیم صهیونیستی
حمل و نقل، افزایش مالیات واردات و اثرگذاری بر صنایع شیمیایی، زیان 14 میلیون دلاری اسرائیل در بندر ایلات، تعدیل نیمی از کارکنان این بندر، بسته شدن 46 هزار شرکت اسرائیلی، بسته شدن 60 هزار شرکت دیگر و امتناع شرکت های بزرگ از پهلوگیری در بنادر اسرائیلی با هدف دور ماندن از تهدیدات پیشرو. ج- زیان های اسرائیل در حمل ونقل، بیمه های دریایی و لجستیک: زیان ماهانه 4 میلیارد دلاری در حمل ونقل دریایی
حمله پهپادی حزب الله به حیفا
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیست خبر داد. بر این اساس، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: رزمندگان ما اقدام به حمله به حیفا با شماری پهپاد کردند که طی آن جنوب بندر حیفا هدف قرار گرفت. این بیانیه می افزاید: محل تجمع نظامیان صهیونیست نیز در معالوت ترشی ها راکت باران شد. طی این حمله شماری از نیروهای
دست برتر ایران در محیط طوفانی منطقه / گزارش قدس درباره ارتقای مؤلفه های نظامی و دیپلماتیک کشور در یک ...
اخیر اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت های کشور حکایت دارد . این اخبار که تنها طی دو روز اخیر از سوی شبکه های فارسی زبان خارجی و به ویژه ایران اینترنشنال منتشر شد، از برنامه دشمن برای سنجش حساسیت مردم و آغاز یک جنگ روانی جدید، حکایت دارد. نباید از یاد برد اکنون نه در آستانه جنگ بلکه در وسط میدان قرار داریم، پس تک تک ما باید مراقب باشیم و از پاتک دشمن در این حوزه هم غفلت نکنیم. محکم
چند صدایی آفت رسانه در بحران ها/ در دل یک جنگ ترکیبی و رسانه ای هستیم
/> نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان متذکر شد: به طور مثال چرا باید مدیرکل بهزیستی فلان استان راجع به جنگ حاکم اظهارنظر کند و رسانه یا روابط عمومی آن دستگاه که مشاور رسانه ای آن شخص است با تمام وجود آن اظهارنظر غیر معقول را بازنشر دهد؟ این در حالی که شما از سنگر دشمن کوچکترین اخبار و اطلاعاتی را از هیچ منبعی غیر از چند شخصیت مرتبط، نمی شنوید. وی با بیان این که چند صدایی و احساسی
کارزار خبرسازی های جعلی برای ایران / واقعیتی که رژیم دنبال قلب آن است
متعلق به اخبار فروردین و مردادماه سال جاری بوده است. خبر خروج کشتی های باری از بندر عباس نیز یکی دیگر از اخبار جعلی بود که در چند روز گذشته روی خروجی رسانه های فارسی زبان و کانال های تلگرامی رفت که این خبر نیز از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تکذیب شد. * هم پیمانان کجا هستند؟ این حجم از عملیات رسانه ای در شرایطی است که در حال حاضر کشورهای هم پیمان رژیم
یمن: با موشک و پهپاد تل آویو و ایلات را هدف قرار دادیم
تل آویو و ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. وی همچنین گفت که عملیات های مذکور با موفقیت انجام شده و اهداف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفتند. یحیی سریع اضافه کرد: در نخستین سالروز طوفان الاقصی به مجاهدین مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و مجاهدین مقاومت اسلامی در لبنان درود می فرستیم. سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تاکید کرد: ما به انجام عملیات
خبر تازه قالیباف از همسان سازی حقوق بازنشستگان
پرداخت علی الحساب یک میلیون تومانی که به برخی از افراد تعلق نمی گیرد، بحثی ایجاد کرده که باید سازمان برنامه و بودجه حتما این مسئله را دنبال کند، از این رو تذکر جنابعالی تذکر به جایی است و حتما ماده 29 و مباحث تغییر در قانون برنامه هفتم توسعه انجام نمی شود. قالیباف خاطرنشان کرد: ما باید حتما مباحث مربوط به این ماده را دنبال کنیم تا پرداخت ها به درستی انجام شود. چرا که اعتبار لازم برای این
شهادت و غلبه بر دشمن، دو روی پیروزی است
خونین دفاع از میهن، ملت، امت قرار داریم . این بخشی از سخنان سید شهیدان مقاومت در مراسم تشییع فرمانده شهید حاج عماد مغنیه بود. امروز نیز همان سخنان شهید سیدحسن نصرالله بر ما و جبهه مقاومت اسلامی و بلکه آزادیخواهان جهان حاکم است و اینکه در جبهه مقاومت در روند و شرایط طبیعی قرار دارد ، حتی با شهادت بزرگ ترین سردار خود! در نتیجه هرچند دشمن جنایات خود را تشدید کند تا جبهه مقاومت را بترساند و
اسرائیل سقوط خواهد کرد
، جنوب، بقاع و جبل بسیار دردناک است، اما سلاح دشمن هدف قرار دادن غیر نظامیان است و دشمن بر این باور است که پیروز خواهد شد. وی تاکید کرد: تنها راه حل از نظر ما، مقاومت و پایداری است و حمایت مردممان از ما گزینه ما برای پیروزی است. حمایت از مردممان است. پایداری خواهیم کرد و مقاومت خواهیم کرد و اسرائیل سقوط خواهد کرد. همان طور که در جنگ سال 2006 ثابت کردید که اهل پایداری هستید و در طول یک سال
اسرائیل از طریق جن به کدام مقاصدش رسید؟ / پاسخی به اظهارات حجت الاسلام کرمی
داده ام، لازم می دانم در ابتدا چند نکته را یادآوری کنم، اول اینکه بدون شک جن به دو شکل کافر و مسلمان وجود دارد، دوم اینکه قرآن نیز یک سوره به این موضوع اختصاص داده و اشارات مفصلی هم به آن دارد، سوم اینکه یهود هم دست در تسخیر جن داشت و در زمان بعضی از انبیای الهی مانند داوود پیغمبر نیز بوده است. همه این مباحث روشن است اما اینکه اسرائیل در حملات خود از جن کمک گرفته جای بحث دارد. سوال
پاسخ مدیرکل بنادر هرمزگان به ادعای خالی بودن اسکله های بندر شهید رجایی: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می ...
به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور گفت: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد. حسین عباس نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه های بنادر هرمزگان به ویژه بند ...
افزایش 13 درصدی جابه جایی کالا در بندر جاسک
کالاهای غیرنفتی بوده که هر کدام از این شاخص ها به ترتیب 14 و 13 درصد رشد به نسبت مدت مشابه سال قبل داشته است. مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در ادامه از بندر جاسک به عنوان یکی از بنادر مهم شرق استان نام برد و گفت: تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی نیز در این بندر 10 درصد افزایش داشته و در این مدت 21 هزار و 138 TEU کانتینر در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شده است.
رویه های بازدید و بررسی کالا در بنادر استان هرمزگان ساماندهی می شود
به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه کارگروه توسعه تجارت استان گفت: برخی رویه های گمرکی و موازی کاری های بین دستگاهی موجب افزایش زمان نگهداشت کالا در بنادر به ویژه بندر شهید رجایی شده است. وی رویه های طولانی بازدید و بررسی کالا در بنادر استان را فرسایشی برشمرد و تأکید کرد: بنادر و دریانوردی و گمرکات استان برای ساماندهی لازم است با دستگاه های مختلف
افزایش 59 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان طی سال جاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حمیدرضا محمد حسینی تختی امروز چهارشنبه 11 مهرماه با اشاره به عملکرد مجموعه بنادر شهید باهنر، تیاب، سیریک و جاسک در بخش تخلیه و بارگیری کالا، اظهار کرد: در مجموعه این بنادر از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه یک میلیون و 494 هزار و 123 تن کالا نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شده است. وی افزود: مجموع میزان تخلیه و بارگیری در بندر شهید
آغاز فصل صید میگو در آب های هرمزگان
استان، رئیس گروه امور صید شیلات هرمزگان و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستان های شیلات استان ضمن بازدید از صیدگاه های میگو از آغاز فصل صید میگو از امروز دهم مهرماه در آب های استان خبر داد. مسعود بارانی افزود: با پایان طرح دریابست که با هدف حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان به مدت هشت روز (2تا 9 مهر) اجرا شد، فصل صید میگو از 10 مهر1403 در آب های محدوده استان هرمزگان آغاز شد. وی
محک طرح انتقال صنایع به جنوب
شدت ضعیف است. وی افزود: هیچ ریلی به سمت چابهار نرفته است. به طور جزئی تر بررسی وضعیت فعلی شبکه راه آهن کشور نشان می دهد طی سال های اخیر هیچ خطی به سمت شرق استان هرمزگان و چابهار به عنوان منطقه اصلی مکران کشیده نشده است. خطوط ریلی در استان سیستان و بلوچستان به صورت تک خطه در شهر خاش و حدودا 600کیلومتری بندر چابهار پایان یافته و سال هاست قرار است به سمت چابهار کشیده شود. این در حالی است
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی توسط فرمانده انتظامی استان هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سردار” علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، این هفته را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) مسئلت کردند. متن پیام سردار “علی اکبر جاویدان” بدین شرح است: فرماندهی کل انتظامی امروز خود را مفتخر به
تکذیب تعطیلی بنادر هرمزگان/ عملیات تخلیه محموله 40 شناور
انواع کالا در بندر شهید رجایی هستند. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر خلالی ایجاد شود. عباس نژاد ادامه داد: تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان طبق روال سابق علمیات مرتبط را انجام می دهد و تدابیر لازم نیز در موجه با هر شرایطی اندیشیده شده است. وی افزود: همواره