آمریکا بابت اختراع گوشی های هوشمند بر سر دنیا منت گذاشت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۲

آمریکا بابت اختراع گوشی های هوشمند بر سر دنیا منت گذاشت

به گزارش فارس به نقل از هات هاردویر ، ادعای وی از آنجا نشات گرفته که بخش اعظم بودجه تحقیق و توسعه در این زمینه توسط دولت فدرال آمریکا پرداخت شده است. پلوسی در سخنان خود در این مورد گفته است: اینجا همه گوشی هوشمند دارند. تقریبا همه چیزهایی که در این گوشی ها هست از بودجه و تحقیقات فدرال به دست آمده است. جی پی اس را ارتش ابداع کرده، نمایشگرهای تخت، دوربین دیجیتال، فشرده سازی داده های بی سیم، شیوه قوی و سبک کردن فلزات، سیستم شناسایی صوت کاربران و ... این فهرست را می توان ادامه داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)