سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۱

آمریکا بابت اختراع گوشی های هوشمند بر سر دنیا منت گذاشت

به گزارش بی باک به نقل از هات هاردویر، ادعای وی از آنجا نشات گرفته که بخش اعظم بودجه تحقیق و توسعه در این زمینه توسط دولت فدرال آمریکا پرداخت شده است. پلوسی در سخنان خود در این مورد گفته است: اینجا همه گوشی هوشمند دارند. تقریبا همه چیزهایی که در این گوشی ها هست از بودجه و تحقیقات فدرال به دست آمده است. جی پی اس را ارتش ابداع کرده، نمایشگرهای تخت، دوربین دیجیتال، فشرده سازی داده های بی سیم، شیوه قوی و سبک کردن فلزات، سیستم شناسایی صوت کاربران و ... این فهرست را می توان ادامه داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)