نیم درصد درآمد شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز می شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۷

نیم درصد درآمد شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز می شود

به گزارش خبرگزاری فارس ، براساس تفاهم نامه منعقد شده بین این سازمان و نهاد کتابخانه های عمومی کشور، شهرداری ها نیم درصد از درآمدهای خود را البته با استثنائاتی به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهرها واریز خواهند کرد. شهرداری ها، نیم درصد درآمد یاد شده را به استثنای درآمدهای ناشی از وام و تسهیلات، اعتبار تملک سرمایه ای که دولت در اختیار شهرداری ها قرار می دهد، اوراق مشارکت، فاینانس و تهاتر (صرفاً اراضی و املاک در مسیر و معوض) به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهر مربوطه واریز می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)