نگاهی بر چهار دهه کارکرد دولت ها در حوزه آسیب های اجتماعی جامعه ایران - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰

نگاهی بر چهار دهه کارکرد دولت ها در حوزه آسیب های اجتماعی جامعه ایران

دولت به عنوان نهادی تاثیرگذار از جایگاه بالایی در کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار است. و باید گفت در توصیف نقش دولت ها در ایجاد یک جامعه مدنی و بالطبع کاهش آسیب های اجتماعی شاهد نوعی تیپولوژی دولت هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)