1120 خانه بهداشت و 350 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در مازندران در دولت یازدهم ساخته شد - قم پرس
سایر خبرها
احیای شبکه بهداشت مازندران پس از 30 سال
طرح تحول سلامت یک اقدام مهم اجتماعی است، اظهار کرد: اگر نیت انسان خدمت به مردم باشد خداوند راه را باز می کند. وی با اشاره به اینکه سرعت رشد در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بسیار بالا بود، گفت: در سال های اخیر هزار و 120 خانه بهداشت و 350 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در مازندران احداث شده است. معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در گذشته بسیاری از مراکز و خانه بهداشت استیجاری و
مراسم تکریم و معارفه رئیس و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد
عنوان نماینده وزیر بهداشت در استان مازندران مسؤولیت سلامت همه مردم استان را برعهده دارند. معاون وزیر بهداشت به خدمات دکتر موسوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره کرد و گفت: دکتر جان بابایی نیز در سال های گذشته خدمات بسیار خوبی را ارائه کردند. وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال گذشته جزو یک درصد دانشگاه های برتر دنیا شد افزود: رشته های دانشگاه علوم پزشکی
21000 تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شد
هزار خدمت سرپایی دریافت کردند که در هیچ مرکزی این خدمت ارائه نشده است. حریرچی، اولویت وزارت بهداشت را خدمت رسانی به محرومان دانست و افزود: موسوی به عنوان نماینده وزیر بهداشت در استان مازندران مسئولیت سلامت همه مردم استان را برعهده دارند. معاون وزیر بهداشت به خدمات دکتر موسوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره کرد و گفت: جان بابایی نیز در سال های گذشته خدمات بسیار خوبی را ارائه
طرح تحول نظام سلامت بازنگری می شود
سلامت نیوز : قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم بازنگری و با قوت ادامه می یابد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، ایرج حریرچی روز سه شنبه در آئین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دلیل بازنگری را افزایش انتظارات مردم و مسایل مرتبط با تامین مالی برای طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد. وی افزود : با بازنگری در طرح
بهورزان مسوولیت خطیری در زمینه پیشگیری از بیماری های غیر واگیر دارند
به گزارش ایسنا، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در همایش تجلیل از بهورزان و کارشناسان نمونه حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تقدیر از تلاشگران شبکه نظام سلامت، ارتقای کیفیت شاخص ها در مراکز خدمات جامع سلامت روستاها را نسبت به شهرها، نتیجه تلاش بهورزان دانست . وی با بیان این مطلب که امروزه ما در مراکز خدمات جامع روستایی و خانه های بهداشت در روستاها نسبت به شهرها موفق تر بوده ایم
ارتقای شاخص سلامت آذربایجان غربی به رتبه هفتم کشور
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی٬ بهورز را ستون فقرات سیستم بهداشت و درمان خواند و اظهار کرد: بهورزان در این استان که نخستین خانه بهداشت در آن شکل گرفت وظیفه ای خطیر و مهم بر عهده دارند و الگوی ایران و جهانیان هستند. وی افزود: به منظور کاهش مراجعات به بیمارستانها لازم است تا آموزش ها و اقدامات پیشگیرانه لازم در مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت انجام شود و در این میان
مطالبات 10 هزار میلیاردی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از شرکت های بیمه
عباس منصوری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد. جانبابایی نیز در حکم جدیدش به عنوان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد. انتهای پیام/ع بدهکاری 10 هزار میلیاردی بیمه ها به دانشگاه های علوم پزشکی
استانهای شمالی کشور با توجه به تراکم جمعیت، از منابع و امکانات کمی برخوردار هستند
گزارش وبدا، دکتر سید عباس موسوی با بیان اینکه تنها 25 درصد از عوامل موثر بر سلامت مردم در حوزه اختیارات وزارت بهداشت است، اظهار داشت: وزارت بهداشت به تنهایی نمی تواند در حوزه سلامت و ارتقای بهداشت عمومی در سطح جامعه موفق باشد و لازم است که در این زمینه، همکاری های بین بخشی در حوزه سلامت تقویت شود. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اقدامات دکتر قاسم جان بابایی در کلان منطقه آمایش
تیم های پزشکی سلامت حجاج را در فرودگاه بررسی می کنند
پایگاه سلامت، شامل پزشک، کارشناس بهداشت، کارشناس بهداشت محیط، در کنار همکاران پایگاه اورژانس، برای اعزام احتمالی حجاج به بیمارستان های پیش بینی شده، همکاران ما به کمک تب سنج های لیزری، بدون نیاز به توقف حجاج در هنگام ورود، دمای بدن آنان را بررسی می کنند تا در صورت نیاز، اقدامات لازم برای سلامت آنان انجام شود . مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اقدامی دیگر برای تامین
نپذیرفتن بیمار به علت مشکل مالی ممنوع!
به اندازه نیاز خدمات دریافت کنند. حریرچی با بیان اینکه در این استان و خیلی از استان ها در دسترسی محدودیت داریم، افزود: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مسئول سلامت همه مردم استان هستند. وی یادآورشد: خوشبختانه با خدمات انجام شده، خراسان شمالی به پیشرفت های مناسب در حوزه بهداشت و درمان دست یافته است. به گزارش ایسنا، در این آیین ابراهیم گلمکانی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی حق بین نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی شدند. *ایسنا ...
بهورز سرباز خط مقدم سلامت است
هستند و از این رو بهورزان باید برای این معضل در جوامع روستایی چاره اندیشی کنند. معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با اشاره به فعالیت 560 خانه بهداشت در این استان، بیان کرد: هزار و شش بهورز در این خانه های بهداشت خدمات بهداشتی درمانی در 35 سرفصل به جامعه ارائه می دهند. دکتر غلامعلی جاودان با بیان اینکه بزودی 56 خانه بهداشت به نیروی بهورز مجهز می شوند، افزود
بیش از 1000 بهورز در روستاهای هرمزگان مشغول فعالیت هستند
انسانی عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده از سوی بهورزان در روستاها موجب شده سیمای بیماری های واگیر و غیر واگیر به سیمای سلامت تبدیل شود. رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یاد آورشد: پوشش 99 درصدی واکسیناسیون و ایمن سازی همگانی و همچنین مراقبت از مادران باردار از مهم ترین خدمات بهورزان در خانه های بهداشت بوده است. دکتر جاودان گفت: علاوه بر 560 خانه بهداشت در هرمزگان، در حال حاضر 56
فارس؛ دارای نخستین خانه بهداشت ویژه عشایر در کشور
اشاره به قانونی که در گذشته بهورزان باید تمام مدت سی سال خدمت خود را بهورز باشند، افزود: آیین نامه ای در دانشگاه علوم پزشکی تدوین و به وزارت بهداشت ارایه شده است تا بهورزان بتوانند ارتقا پیدا کنند و امیدواریم این طرح در سراسر کشور اجرا شود؛ دانشگاه تلاش دارد تا با رسیدگی به مسایل مختلف بهورزان، رضایت آنها را جلب کند . همتی بیان کرد: در حال حاضر در استان فارس بیش از 900 خانه بهداشت داریم که حدود هزار و 600 بهورز در این خانه های بهداشت مستقر هستند و حدود 300 نفر کمبود بهورز داریم که تا پایان سال 96 جبران می شود؛ تمامی روستاهای استان زیر پوشش خدمات حوزه سلامت قرار دارد. ...
826 خانه بهداشت در جمعیت روستایی خراسان رضوی فعال است
وامید زده شد ذکر کرد . درخشان خاطر نشان کرد: دولت در سال جاری توانسته در سطح استان خراسان رضوی، بیش از 256 مرکز خدمات سلامت تجهیز، تکمیل و راه اندازی نماید . مدیر توسعه شبکه های بهداشتی حوزه دانشگاه علو م پزشکی مشهد پرونده الکترونیکی سینا را یکی از برنامه های دیرینه نظام پزشکی اعلام کرد و گفت:در برنامه چهارم و پنجم بعنوان یک برنامه تکلیفی بود که در دولت یازدهم این موضوع استارت
11 هزار دانش آموز مازندران سفیر سلامت هستند
می شود. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران، ابراز امیدواری کرد که امسال از نظر تجهیزات بهداشتی و ورزشی وضعیت مدارس استان بهتر خواهد شد. ساداتی با بیان اینکه طرح مبارزه با آلودگی شپش با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از سال گذشته در حال اجراست، گفت: امسال این طرح زودتر شروع شده تا در شروع سال تحصیلی مبارزه با آن را داشته باشیم. وی دلیل عمده
بیماران افغان از طریق شرکت خصوصی با مجوز وزارت بهداشت پذیرش می شوند
دولت به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سیستان وبلوچستان بیشترین پروژه در بیمارستان امیرالمومنین زابل در حال احداث است. وی اظهارداشت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیمارستان امیرالمومنین(ع) از 264 تختخواب به 403 تختخواب افزایش پیدا کرد به طوری که در طول سال افزون بر 80 درصد آن در حال استفاده است. نصیری افزود: هم اینک اعمال جراحی عمومی، اعصاب، ارتوپد، ارولوژی، زنان، فوق تخصص قفسه
تعریف بسته جدید درمانی وزارت بهداشت برای بیماران خاص
برای کاهش تعدد ویزیت ایجاد کلینیک های درمانی با تجهیزات کامل مورد نیاز بیماران دانست و یکی از برنامه های معاونت درمان دولت دوازدهم را تحقق این موضوع اعلام کرد. دکتر قاسم جان بابایی با معرفی کابینه دوازدهم به عنوان معاون درمان وزیر بهداشت انتخاب شد . وی پیش از این ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بر عهده داشت .
عملکرد وزارت بهداشت برای خراسان شمالی قابل تحسین است
لمس کنند. وی ادامه داد:750 تخت بیمارستانی در طول 50 سال گذشته در این استان به بهره برداری رسیده بود و این درحالیست که در طول دولت یازدهم شاهد ساخت و به بهره بداری رسیدن بیش از 650 تخت بیمارستانی هستیم. ایرانی اظهار داشت: تمام این خدمات مطلوب وزارت بهداشت را باید در شهرستان مرزی و محروم راز و جرگلان نیز شاهد باشیم چرا که مردم این منطقه نیازمند کمک های دولت در حوزه بهداشت و
بیمارستان بهمئی سال آینده به بهره برداری می رسد+تصاویر
بیان کرد: 13 پروژه حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کهگیلویه بین 15 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار تا هفته سلامت سال 97 افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند. بهره برداری از 4 پروژه عمرانی در چرام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 4 پروژه بهداشت و درمان در شهرستان چرام با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در دهه فجر
الگو برداری کشور های پیشرفته از خدمات بهورزی در ایران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 1700بهورز در استان گیلان فعالیت می کنند، تصریح کرد: بسیاری از کشور های پیشرفته از خدمات بهورزی در ایران الگوبرداری می کنند. به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدرضا نقی پور امروز در مراسم گرامیداشت روز بهورز که در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه بهورزان نماد حقیقی سلامت در جامعه هستند، گفت: با روی کار
انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حکم وزیر بهداشت
خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید. وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و تلاش های دکتر علی اکبر حق دوست در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان قدردانی کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان منصوب شد
اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید. وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و
غربالگری سلامت مردم فارس با همکاری بسیج و علوم پزشکی انجام می شود
به گزارش خبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: رسالت اصلی حوزه بهداشت دانشگاه، آموزش سلامت و افزایش مهارت های سالم زیستن در مردم است که بخشی از آن با طرحی به نام خودمراقبتی انجام می شود. دکتر محمدجواد مرادیان یکی از کارهای مهم در این زمینه را غربالگری معرفی کرد و توضیح داد: این مفهوم یعنی افراد در معرض یک سری از
صدای بهنوش بختیاری را وزیر بهداشت و رییس جمهور شنید+ عکس
به دنبال حمایت سراسری هواداران ایشان و پشتیبانی بنیاد مردمی کودکان حکمت و همراهی مردم عزیز ایران ، وزیر محترم بهداشت از خانه ای بی بازدید نمودند و از نزدیک با بیش از سی خانواده این کودکان بیمار به گفتگو پرداختند. خوشبختانه در این ملاقات وزیر بهداشت نیز بر لزوم اتخاذ تصمیم از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی جهت قرار گرفتن بیماری ای بی در گروه بیماریهای خاص تاکید نمودند.ایشان دستور هماهنگی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان منصوب شد
ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید. وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و تلاش های دکتر علی اکبر حق دوست در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان قدردانی کرد. به گزارش ایسنا، متن این پیام به
انتخاب سیدعباس موسوی به عنوان رئیس دانشگاه از اقدامات بسیار خوب وزیر بهداشت بود
پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir): معاون درمان وزیر بهداشت: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم جان بابایی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: تغییر و تحولات ما را به یاد مرگ می اندازد و خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در مقاطع بالاتر داده است. معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه بنده در حوزه درمان به سمت مراکز خصوص
انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان
اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید. وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و تلاشهای دکتر علی اکبر حقدوست در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان قدردانی کرد
تکمیل پروژه های خانه بهداشت در روستاهای محروم بشاگرد
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر عباس علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد با اشاره به توسعه شبکه و گسترش خدمات بهداشتی اولیه در شهرستان در جهت برقراری عدالت در سلامت گفت: با حمایت و پشتیبانی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توانستیم امسال 8 باب خانه بهداشت در روستاهای محروم شهرستان (وی، مرانگ، بیورچ، سرحور، دستگردناگرد، برکهنک، حسین آباد و تیسور) احداث کنیم. دکتر
کاهش هزینه های سنگین درمان با پیشگیری امکان پذیر است
. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز از بهورزان به عنوان سربازان و موثرترین افراد توسعه سلامت یاد کرد که با حداقل امکانات، خدمات مناسبی را باید به مردم ارائه دهند. دکتر سید حسین داودی با بیان اینکه خط مقدم نظام ارجاع از خانه بهداشت شروع می شود، افزود: جایگاه بهورزان در این نظام و بحث پزشک خانواده نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. وی با اشاره به حجم بالای کار بهورزان به خصوص حساسیتی
اورژانس خط مقدم درمان در حوزه بهداشتی و درمانی/ ارائه خدمات سرپایی به بیماران نیازمند در کلینیک ویژه ...
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شستون علی خواجه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اورژانس استاندارد می تواند در ارائه خدمات نقش بهتری ایفا کند، اظهار داشت: اورژانس خط مقدم درمان در حوزه بهداشتی و درمانی محسوب می شود. وی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت در حوزه خدماتی و زیر ساختی خدمات ارزشمندی ارائه کرده است، گفت: در آینده ارائه خدمات بهداشتی