چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۵:۱۲

1120 خانه بهداشت و 350 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در مازندران در دولت ...

معاون درمان وزارت بهداشت و رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سیستم شبکه بهداشتی پس از 30 سال در مازندران احیا شده، گفت: در سال های اخیر تعداد تخت های دیالیز در این استان دوبرابر افزایش پیدا کرد و دسترسی بیماران کلیوی به این خدمات افزایش قابل ملاحظه ای یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)