تهرانی ها بیش از پارسال اموال باارزش را در خانه نگه می دارند - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۵

تهرانی ها بیش از پارسال اموال باارزش را در خانه نگه می دارند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار علیرضا لطفی گفت: اعضای این باندهای سرقت در تهران یا سایر شهرستان ها بازداشت شده اند. وی ادامه داد: در سال 97 تاکنون میزان انهدام باندهای سارقان در مقایسه با سال گذشته افزایش 22 درصدی داشته است. لطفی اظهارداشت: با انهدام 130 باند مذکور بیش از پنج هزار و 700 محل سرقت شناسایی و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه به صاحبان آنها تحویل شد. تهرام/3225/ 1008 انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)