خوش به حال پرمصرف ها شد؟! - ساعت24

ساعت24 ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۵

خوش به حال پرمصرف ها شد؟!

ساعت24 - از چندی پیش وزارت نیرو برنامه هایی را در راستای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف برنامه ریزی کرده بود و طبق گفته های مسئولان قرار بر این بود که با هدف اصلاح الگوی مصرف، قیمت تمام شده از مشترکان پرمصرف برق اخذ شود. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)