آتش سوزی در ورودی شهر شوشتر مهار شد - خبرگزاری اقتصادی ایران

خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۵

آتش سوزی در ورودی شهر شوشتر مهار شد

اقتصاد ایران: اهواز-ایرنا-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت: آتش سوزی بعد از ظهر روز پنجشنبه درکاه کلش باقی مانده از یک مزرعه در ورودی این شهر مهار شد اما 17 نخل در این آتش سوزی آسیب دیدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)