باید از اینستکس قطع امید کرد - کیهان

کیهان ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۳

باید از اینستکس قطع امید کرد

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه به نظر می رسد باید از اینستکس قطع امید کرد، با اشاره به اعلام بانک مرکزی تاکید کرد: اینکه بانک مرکزی صراحتاً اعلام می کند که صادرات ، پاسخگوی نیازهای ارزی کشور است یک تعارف نیست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)