باید شرمسار ایران، شرمسار شهروندان بود - مرور نیوز

مرور نیوز ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۵

باید شرمسار ایران، شرمسار شهروندان بود

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مهم نیست کجای یک ساختار ایستاده ایم، کجای یک اشتباه بدفرجام، در این تراژدی تاریخی باید شرمسار ایران، شرمسار شهروندان بود که مردم بر همه چیز مقدم اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)