ستاد بحران در استان سیستان و بلوچستان خیلی ضعیف است/تسهیلات صندوق توسعه ملی به این استان اختصاص یابد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸

ستاد بحران در استان سیستان و بلوچستان خیلی ضعیف است/تسهیلات صندوق توسعه ...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت آباد، نوک آباد، کورین و ایرندگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز (24 آبان ماه 94) خود ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در بیروت و فرانسه را محکوم کرد و اظهار داشت: در آستانه برنامه ششم توسعه قرار داریم. استان سیستان و بلوچستان یکی از استان های توسعه نیافته است و در بسیاری از موارد عقب هستیم. وی افزود: 5 دهه شاخص بیکاری بالای 20 تا 30 درصد بوده است، 70 درصد مردم ما زیر خط فقر هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)