پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ - شبکه ورزشی لحظه

شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴

پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟

پرسپولیس هیچ بازیکنی از پرسپولیس در شرایط فعلی در خطر از دست دادن دربی نیست. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کمال کامیابی نیا با 2 اخطار، بیشترین کارت زرد را از داوران دریافت کرده است. بعد از کامیابی نیا، سعید آقایی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احمد نورالهی و حامد لک هرکدام یک کارت زرد در لیگ بیستم گرفته اند. با این حساب تمامی بازیکنان پرسپولیس برای اینکه شانس حضور در دربی را داشته باشند کافی است در دیدار مقابل سپاهان کارت قرمز نگیرند. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)