شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۵May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 12 آذر 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 2 آذر 1396 آناج 3 آذر 1396 آناج 4 آذر 1396 آناج 5 آذر 1396 آناج 6 آذر 1396 آناج 7 آذر 1396 آناج 8 آذر 1396 آناج 9 آذر 1396 آناج 10 آذر 1396 آناج 11 آذر 1396 آناج 12 آذر 1396 آناج 13 آذر 1396 آناج 14 آذر 1396 آناج 15 آذر 1396 آناج 16 آذر 1396 آناج 17 آذر 1396 آناج 18 آذر 1396 آناج 19 آذر 1396 آناج 20 آذر 1396 آناج 21 آذر 1396 آناج 22 آذر 1396 آناج 23 آذر 1396 آناج 24 آذر 1396 آناج 25 آذر 1396 آناج 26 آذر 1396 آناج 27 آذر 1396 آناج 28 آذر 1396 آناج 29 آذر 1396 آناج 30 آذر 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
حسن کوره بلاغی گفت: امسال 580نفر در حوزه جرایم سایبری دستگیر و برای رسیدگی پرونده های افراد دستگیر شده به مراجع قضایی ارسال شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره ارشاد شهرستان شبستر گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر ایثار و مقاومت انجام شده و علاقه مندان می توانند در این همایش حضور یابند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۴    
با برگزاری دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی ترنم آسمانی طی روزهای 13 و 14 آذرماه، نور قرآن و عترت فضای تبریز را فرا می گیرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با سیاستگذاری های درست و با تمام توان در مقابل تروریسم و تروریست ها ایستادگی کرد و توانست آنان را تا مرحله زیادی از صحنه نبرد دور کند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با رئیس سرویس مرزبانی جمهوری آذربایجان در رابطه با امنیت مرزهای دو کشور در تهران دیدار و گفتگو کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۹    
تیم فوتبال تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال می تواند 11 بازیکن جدید استخدام کند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۹    
شهردار تبریز گفت: امیدواریم گام های موثری در مساله بد مسکنی برداشته شود و در طی همین مدت کوتاه از آغاز مسئولیت این جراحی شهری را با همکاری چند شرکت بین المللی شروع کرده ایم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۹    
ورزشکار کیک بوکسینگ کار تبریزی آرزو دارد در مسابقات حرفه ای به عنوان عضو تیم تراکتورسازی حضور یافته و کسب مقام کند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
فرهنگی وجود مولفه هایی چون جوانی،تحصیلات مرتبط، قرار گرفتن در راس سازمان نظام مهندسی و تبریزی بودن شهین باهر را جزو مولفه های موفقیت شهردار جدید تبریز عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۴    
رئیس شورای شهر تبریز گفت: امروزه قدرت حکومت ها و شهرها در بنگاه های خصوصی است که شهرداری می تواند این مساله را به دست آورد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۴    
جلسه ستاد هماهنگی رویدادهای ورزشی تبریز 2018 به ریاست معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
شهردار سابق کلانشهر تبریز گفت: اینکه کارکرد گذشتگان را تخریب کنیم رویه ی نادرستی است که متاسفانه در انتظار همه مسئولان قرار دارد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۴    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۴    
ماشین سازی در نخستین حضور عباس آقایی در دیداری خانگی با تساوی بدون گل متوقف شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۴    
تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته شانزدهم لیگ دسته یک مقابل میزبان قعرنشین خود راه آهن با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۹    
خدابخش گفت: انتخاب تبریز برای پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی نشان از پتانسیل این شهر دارد،رسالت خطیر ما این است که چهره ی جدیدی از فرهنگ و تمدن اصیل تبریز را نشان دهیم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
اعضای شورای شهر تبریز مصوب کردند که زین پس از نصب هرگونه داربست در تبلیغات محیطی شهر ممانعت شود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به خصومت های تمام نشدنی دشمنان با ملت و نظام اسلامی، مواجهه با این معارضه ها را در گرو ایستادگی و تقویت روزافزون توانایی های نیروهای مسلح خواندند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۰    
سازمان لیگ فوتبال برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۰    
طرح های شهری از جمله پروژه ی نیروگاه زباله سوز،ایجاد بازارچه محلی در هر منطقه شهرداری تبریز، عدم نصب داربست های تبلیغاتی و گزارش روند فعالیت ستاد تبریز 2018 مورد برسی قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: نباید اجازه داد در اثر برخی جلوه های کاذب یاد شهیدان فراموش و کهنه شود و فعالیت هایی همچون کنگره شهدا پادزهر آن توطئه و حرکت مسموم است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۵    
فرمانده انتظامی عجب شیرگفت: این اقلام شامل کشف 395 هزارعدد مواد محترقه ،کشف محموله تجهیزات الکترونیکی غیرمجاز و کشف سیگار قاچاق می باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۵    
محمد علی جعفری گفت: ایمان، معنویت و انقلاب گری از ویژگی های برجسته مردم ایران زمین است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
الموسوی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر تخلیه اماکن تاریخی، خواستار خروج اعضاء شورا از عمارت شهرداری تبریز شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۵    
عضو شورای شهر تبریز از تصمیم اعضاء برای ترک عمارت شهرداری در صورت احداث ساختمان مستقل شورا به عنوان نماد فرهنگی تبریز خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بمناسبت درگذشت دهقان فداکارِ ایران زمین
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد در حال حاضر فاصله تیم ها کمتر شده و صعود ایران در جام جهانی غیرممکن نیست.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۵    
در پی درگذشت دهقان فداکار یکشنبه دوازدهم آذرماه در شهرستان میانه عزای عمومی اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۵    
حیله آمریکا برای تبدیل کردن "ی.پ.گ" به نیروهای پلیس در شمال سوریه و پیشنهاد 100 میلیارد دلاری ایران به ترکیه برای سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران مهمترین عناوین روزنامه های امروز ترکیه بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه قانون اساسی ایران کامل و منسجم است و نیازی به اعمال تغییر در آن نیست، گفت: اگر زیربنای قوانین را دستخوش تغییرات کنیم، استحکام مان دچار تزلزل می گردد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام نیوکار گفت: امام صادق(ع) برای تفهیم اصول دینی به افراد از احادیث بهره می جست و اجازه هم نشینی مسلمانان با فرقه های ضاله را نمی داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰    
معاون رئیس جمهور از حقوق شهروندی کسانی دم می زند که جنایات شان در زمان رژیم پهلوی بر هیچکسی پوشیده نیست و بر حدود و مرزی قائل نیستند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۰    
تعدادی از مقامات استانی با صدور پیام هایی جداگانه درگذشت دهقان فداکار را تسلیت گفتند.