شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای دوات آنلاین 6 آذر 1397 - davatonline.ir

دوات آنلاین 31 مرداد 1397 دوات آنلاین 31 شهریور 1397 دوات آنلاین 1 مهر 1397 دوات آنلاین 30 آبان 1397 دوات آنلاین 1 دی 1397 دوات آنلاین 1 بهمن 1397 دوات آنلاین 1 اسفند 1397 دوات آنلاین 1 آذر 1397 دوات آنلاین 2 آذر 1397 دوات آنلاین 3 آذر 1397 دوات آنلاین 4 آذر 1397 دوات آنلاین 5 آذر 1397 دوات آنلاین 6 آذر 1397 دوات آنلاین 7 آذر 1397 دوات آنلاین 8 آذر 1397 دوات آنلاین 9 آذر 1397 دوات آنلاین 10 آذر 1397 دوات آنلاین 11 آذر 1397 دوات آنلاین 12 آذر 1397 دوات آنلاین 13 آذر 1397 دوات آنلاین 14 آذر 1397 دوات آنلاین 15 آذر 1397 دوات آنلاین 16 آذر 1397 دوات آنلاین 17 آذر 1397 دوات آنلاین 18 آذر 1397 دوات آنلاین 19 آذر 1397 دوات آنلاین 20 آذر 1397 دوات آنلاین 21 آذر 1397 دوات آنلاین 22 آذر 1397 دوات آنلاین 23 آذر 1397 دوات آنلاین 24 آذر 1397 دوات آنلاین 25 آذر 1397 دوات آنلاین 26 آذر 1397 دوات آنلاین 27 آذر 1397 دوات آنلاین 28 آذر 1397 دوات آنلاین 29 آذر 1397 دوات آنلاین 30 آذر 1397 
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۷    
پیشنهاد می شود به مدت 4 تا 5 هفته به جای چای معمولی سیاه، از این دمنوش بسیار مفید میل شود.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۷    
مهمان بازی هم کلاسی های دختر و پسر در خانه های مجردی، اتفاقی که در حال تبدیل شدن به یک پدیده جدید است ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
در پی انتشار خبری درباره خودکشی شهردار اسبق تهران یک منبع آگاه در اورژانس کشور این خبر را رد کرد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
این روز ها گرفتن انواع فال در آرایشگاه ها و شبکه های اجتماعی فراگیر شده و در این بین بیشتر مشتری این افراد خانم هایی هستند که راحت تر تحت تاثیر قرار می گیرند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۲    
مریم مومن درست از شبی که قسمت اول سریال بانوی عمارت پخش شد به جمع ستارگان جدید پیوست.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۲    
دوات آنلاین - فلورا سام کارگردان سریال بی قرار می گوید در طول این 4 سال مجید اوجی، تهیه کننده سریال چالش های زیادی با مدیران تلویزیون داشته اما نهایتا دلیل پخش نشدن این مجموعه برای آنها روشن نشد. ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در آبان ماه 1397 بیش از هزار زمین لرزه را ثبت کردند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
سریال بانوی عمارت سریالی تاریخی است به همین دلیل بازیگران آن با گریم ها و ظاهر متفاوتی در سریال ظاهر می شوند ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۰    
هرچند بیشترین دلیل شناخته شدن لاله اسکندری فعالیتش در عرصه هنرپیشگی است اما او در هنرهای دیگر از جمله عکاسی و کاشی کاری نیز کار حرفه ای کرده و همچنان نیز به فعالیت خودش ادامه می دهد ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰    
سریال بانوی عمارت در 36 قسمت 45 دقیقه ای از6 آذر هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود .
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
دبیر کمیته اعتیاد انجمن علمی روانپزشکان ایران با برشمردن 5 هدف رابطه جنسی زوجین، اختلالات کارکرد جنسی را از عواملی عنوان کرد که می تواند منجر به افزایش رفتارهای پرخطر جنسی شود.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت گفت: بوتاکس از یک باکتری که باعث مسمومیت غذایی می شود استخراج شده و تزریق آن باید توسط متخصص انجام شود.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
طلاق عاطفی به معنای آن است که زوجین پس از 10ساعت دوری ،هنگامی که یکدیگر را می بینند، حرفی برای گفتن ندارند و در واقع با هم غریبه هستند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
زنی متعلق به گروه تروریستی داعش که به ام الدواعش شهرت داشت توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۰    
توجه داشته باشید که داشتن هیکل گلابی ایراد نیست بلکه یک ویژگی است کسانی که هیکل گلابی دارند اگر لباسهای درستی انتخاب کنند بسیار زیبا به نظر می رسند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۰    
شاید باورتان نشود اما گردشگران زیادی وقتی وارد شیراز می شوند سراغ این غذا را می گیرند. علت نام گذاری این غذای ملس و دلچسب سرآشپزی بوده است که برای اولین بار این غذا را درست کرده،
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۰    
محمد علی باشه آهنگر را باید یکی از متفاوت ترین راویان جنگ دانست که همواره به سراغ سوژه های ناب می رود.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۰    
من عاشق ششلیک هستم و چشمانم از دیدن آن لوچ می شود و دهانم آب می افتد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۰    
آیا ثبت جهانی جنگل های هیرکانی می تواند جاده آسیایی را از دل یکی از قدیمی ترین جنگل های جهان بیرون بکشد و بر تلخی بی پایان مرگ حیات وحش و آتش سوزی های مدام پایان دهد؟
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۰    
قیصر تازه دانست که ستمی بر گشتاسپ و کتایون رفته است و سوار بر اسب به پوزش نزد کتایون آمد و دختر خود را دربر گرفت و از او و شوهرش دلجویی کرد و آنها را به قصر باز آورد و چهل خادم به خدمتشان گمارد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۰    
با دستگیری معتاد ضایعات جمع کنی که به اتهام قتل پیرمرد نگهبان در یک کاروان سرای قدیمی، تحت تعقیب پلیس قرار داشت، قطعات پازل این جنایت تکمیل شد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۰    
حکایت زیر حکایت معروفی است که شاید شما هم شنیده باشید اما ندانید این حکایت در واقع حکایت شماره 18 باب سوم گلستان سعدی است:
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۰    
6 آذر 1313 در پارچین ورامین به دنیا آمد. پدرش مهندس شیمی و افسر تحصیلکرده ارتش بود و ریاست کارخانه اسیدسازی پارچین را برعهده داشت.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۰    
در شرایط اقتصادی امروز که حتی دانش آموزان به اندازه پولی که می پردازند، خدمات دریافت می کنند و عدالت آموزشی کمرنگ شده است، سام درخشانی از هدیه اقامت در کانادا برای فرزندش رونمایی می کند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
بعد از ازدواج و به خاطر شغل همسرم که شیفتی بود زمان زیادی در منزل تنها بودم. به سفارش دوستانم شبکه اجتماعی اینستاگرام را در گوشی خودم نصب کردم و در زمان بیکاری از صفحات دیگران بازدید می کردم.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
اکنون که بعد از سه سال تحمل انواع آزار و اذیت ها، در کشاکش طلاق هستم تا از چنگ این مرد شیاد و ظالم رها شوم، هنوز هم باورم نمی شود که فردی در آن مقام و موقعیت اجتماعی ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
خانه شان یک واحد 65 متری است که بعد از زلزله بم ساخته شده، بخشی از خانه قدیمی شان هم به جای مانده بقایای زلزله ای است که هیچگاه فراموش نمی شود ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
دوات آنلاین - این عکس های زیبا و استثنایی از طبیعت را تماشا کنید:
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
زن جوان که پسرش به اتهام سرقت زندانی شده در دادگاه مدعی شد شاکی پرونده به او گفته در صورتی رضایت می دهد که به عقد موقت او در بیاید.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰    
زن فالگیر با شکایت از دو دخترخاله مدعی شد آنها 4 ساعت او را گروگان گرفته اند و بعد از سرقت زنجیر طلا و گوشی تلفن همراهش، موفق به فرار از دست آنها شده است.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۰    
به تازگی در شبکه های اجتماعی، پستی منتشر و بازنشر داده می شود که از نظر روان شناختی قابل بررسی است. در توضیح این پست نوشته شده ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۲۰    
غزل شماره 12 حافظ برای بخش امروز با حافظ انتخاب شده است که می خوانید: