یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 21 فروردین 1395 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 خرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 تیر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 مهر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آبان 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آذر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد ایران آنلاین 1 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 2 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 3 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 4 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 5 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 6 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 7 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 8 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 9 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 11 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 12 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 13 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 14 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 15 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 16 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 17 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 18 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 19 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 20 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 21 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 22 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 23 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 24 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 25 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 26 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 27 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 28 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 29 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۶    
سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین الملل وزیر خارجه ایران صبح روز یک شنبه در راس هیأت کارشناسی برای بررسی دستور کار اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی راهی استانبول می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۷    
پوشاندن مجسمۀ یکی از قهرمانانِ ملی مصر همزمان با سفر پادشاه عربستان به این کشور، سوژۀ کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی در مصر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۷    
بیژن زنگنه پس از آنکه ظهر امروز با همتای هندی خود بر سر تعاملات دو کشور در حوزه انرژی توافقات خوبی کرد که به امضای سند همکاری منجرشد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۷    
وکیل بابک زنجانی گفت: مسئولان یکی از دفاتر اسنادرسمی با حضور در زندان در هفته گذشته از موکلم وکالتنامه ای را برای انتقال اموال خارجی اخذ کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۲    
پرسپولیس مقابل ملوان به پیروزی رسید. قرمزهای تهران که هفته قبل با تساوی دو استقلال به صدرنزدیک شده بودند با پیروزی در این دیدار خودشان را در مثلث قهرمانی نگه داشتند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۷    
باشگاه خبرنگاران: قیمت انواع خودروها ی وارداتی به شرح زیر است:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۷    
گمرک ایران در تازه ترین اقدام، سامانه کیف پول الکترونیکی را راه اندازی کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس از فردا به منظور بررسی بودجه دو شیفته خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد اسدی خواسته های کی روش را حق او دانسته و موافق ماندن او در تیم ملی فوتبال ایران است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۹    
جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه فروردین ماه 95 اعلام شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۴    
مساله حذف یارانه 24 میلیون نفر در حالی در مجلس مطرح شده که به گفته اعضای کمیسیون تلفیق درآمد بالای 35 میلیون در سال و شغل افراد معیار حذف یارانه هاست ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۴    
با حذف محدودیت پرداخت حق اولاد به دو فرزند، انتظار می رود دریافتی مشمولان قانون کار دارای بیش از دو اولاد در سال جاری، به ازای هر فرزند ماهیانه 81216 تومان افزایش یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۶    
دولت یازدهم در زمینه مسکن چند برنامه دارد که از جمله آنها صندوق پس انداز جوانان است تا با پس انداز آنان در کنار کمک هایی که بانک مسکن از طریق تسهیلات در اختیارشان قرار می دهد بتوانند صاحب مسکن شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۶    
بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته همچون روزهای گذشته به روند محتاطانه خود ادامه داد و دست به عصا شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۲    
پس از استعفایی که به تاریخ 30 آوریل تقدیم فدراسیون فوتبال کردم، در حال حاضر هیچ گزینه ای را جلوی خودم نمی بینم. تنها می توانم متصور شوم که به پایان راه رسیدیم ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: از نظر این وزارتخانه نامزد پس از خانم مینو خالقی در حوزه انتخابیه اصفهان، با کسب 25 درصد آرا منتخب محسوب می شود و می تواند به مجلس راه یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۸    
خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از رهبر این کشور نوشت: با وجود این موفقیت، کره شمالی می تواند به دشمنان و در ابتدای آن آمریکا، ضربه هسته ای بزند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۸    
اگر در کشوری که با آمریکایی ها همراه نیست کوچک ترین اتفاقی بیفتد آنها داد دفاع از حقوق بشر می زنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۸    
من تا انجایی که اطلاع دارم آقای احمدی نژاد تا به امروز مطلقا هیچ برنامه ای برای انتخابات ندارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۸    
در جامعه فقرزده یکی از مخاطرات پوپولیست است که با دادن وعده های دروغین به توده های مردم فقیر سعی می کند به قدرت برسد و وقتی به قدرت رسید عملا به مردم پشت کرده و به زیانشان عمل می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
اکبر ترکان می گوید: مهم این است که تفکر احمدی نژادی در انتخابات حضور داشته باشد حال این که این تفکر را چه فردی نمایندگی کند، در درجه بعدی اهمیت قرار می گیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
روز گذشته در صفحه اینستاگرام آیت الله سیداحمد علم الهدی، به این پرسش که "بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟" پاسخ داده شد. به گفته امام جمعه مشهد، بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی قیمت جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: قیمت ماهی هامور جنوب، حلوا سیاه، سرخو، سالمون نروژ، گیش و سنگ سر شهری نسبت به هفته قبل کاهش داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران از وجود 5 میلیون نفر بیکار در کشور خبرداد و گفت: برای از بین بردن بیکاری ظرف 5 سال، هر دقیقه باید 5 شغل ایجاد کنیم. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز شنبه در بازار منتشر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
بر اساس تعرفه های اعلام شده برای واردات کالا در سال جاری، فولاد، کاغذ، برخی قطعات و محصولات لوازم خانگی و تایر از مهم ترین کالاهایی هستند که تعرفه واردات شان افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته روند کاهشی به خود گرفت و اولین هفته منفی خود در سال جدید را ثبت کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
بازارهای سهام جهان روز جمعه با دنبال کردن جهش قیمتهای نفت صعود کردند اما برای کل هفته در سطح پایینتری قرار گرفتند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
فروش بلیت قطار های مسافرتی برای برنامه های سفری اول اردیبهشت ماه تا دهم خرداد ماه سال جاری از پس فردا (دوشنبه) آغاز می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
یک عضو هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و چین با توضیحاتی درباره واردات کالاهای کم کیفیت و بی کیفیت چینی، اظهار کرد: واردات کالای بی کیفیت یا باکیفیت انتخاب خود واردکنندگان ما بوده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۰    
در حالی که براساس توافق ایران و روسیه، صادرات لبنیات ایرانی به این کشور از ابتدای بهمن پارسال مجاز شده بود، برخی موانع بازرگانی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
دادستانی آلمان دو مرد ایرانی را به جاسوسی برای دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران متهم کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
پیش بینی نماینده کویت در اوپک مبنی بر توافق روسیه و کشورهای عضو اوپک برای تثبیت تولید نفت بدون همکاری ایران قیمت را پنج درصد افزایش داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
وزیر نفت و گاز طبیعی هند قرار است با حضور در وزارت نفت ایران جلسه ای با وزیر نفت ایران داشته باشد که در این جلسه 4 محور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان از سوی شورای نگهبان، منتخب بعدی که 25 درصد آرای صحیح ماخوذه را کسب کرده است از نظر وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مدیریت شهری پایتخت برای سال جدید سه نوع محرک برای از سرگیری ساخت وسازها و بازگشت بخش مسکن به جاده رونق برخلاف سال های گذشته پیش بینی کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
با اجرایی شدن برجام، هفته آینده هیاتی از شرکت هواپیما سازی بوئینگ برای بررسی راهکارهای همکاری این شرکت با ایرلاین های ایرانی و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۵    
آگهی مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی بزودی منتشر می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن و کاهش نرخ سود خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد بانک ملت ایران در ترکیه فعال شده و محدودیت سوئیفت برای شعب این بانک برداشته شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: در حال حاضر بارش برف در محور کرج چالوس ادامه دارد و ترافیک این محور روان گزارش شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
سازمان توسعه تجارت ایران برای دومین بار در سال 1395 طی بخشنامه ای اختصاص ارز مبادله ای را به گروهی از تعرفه های وارداتی ممنوع اعلام کرد که براساس بخشنامه منتشر شده سازمان توسعه تجارت ایران پنج ردیف ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
با وجود اتمام تعطیلات نوروزی و برخلاف بخشنامه بانک مرکزی، هنوز سقف 500 هزار تومانی برداشت روزانه از خودپردازهای بانکی به حالت سابق بازنگشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
طلا در پی افزایش هفتگی قیمت این فلز ارزشمند شاهد احیای خوش بینی سرمایه گذاران و تحلیلگران است و اکثر آنها در نظرسنجی اخیر کیتکو قیمتهای بالاتر برای هفته جاری را پیش بینی کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۵    
بورس تهران در معاملات آخرین روز کاری هفته شرایط خاصی داشت. در شرایطی بازار انتظار حرکت خودرویی ها به دنبال نماد ایران خودرو را داشت که به یکباره وضعیت عوض شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۵    
اولین روز از ماه حرام فرا رسید و اگر دارنده وسائل نقلیه ای نسبت به خرید الحاقیه اقدام نکرده باشد و در جریان یک حادثه باعث فوت فردی شود، مابه التفاوت دیه باید از جیب وی پرداخت شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۱    
با وجود افزایش چهار ریالی نرخ دلار در اولین روز هفته، این ارز در 3027 تومان باقی ماند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۱    
قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است. به گزارش ایسنا، قیمت خودروهای وارداتی مدل 2016 در بازار به شرح زیر است: ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۶    
وکیل مدافع مهدی هاشمی از بازگشت موکلش به زندان خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۶    
دولت همچنان بر کنترل تورم اصرار می کند؛ اصراری که بسیاری از کارشناسان اقتصادی را نگران کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۱    
نوبهار زنجانی، یکی از خواهران بابک زنجانی در گفت وگویی به تشریح روند بازداشت برادرش تا صدور حکم پرونده پرداخت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۲    
بزرگترین ظلم به شهید این است که او را در قبر زمانه ی خودش دفن کنیم و وقتی هم که به زیارتش می رویم، همه اش چشممان را بدوزیم به تاریخ شهادتش. که یعنی تو مقدس و محترمی، اما در دیروز مانده ای!