دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 27 مرداد 1395 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد ایران آنلاین 31 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 خرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 تیر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 مهر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آبان 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آذر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد ایران آنلاین 1 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 2 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 3 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 4 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 5 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 6 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 7 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 8 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 9 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 10 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 11 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 12 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 13 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 14 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 15 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 16 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 17 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 18 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 19 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 20 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 21 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 22 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 23 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 24 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 25 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 26 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 27 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 28 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 29 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۱    
در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه ی سراسر کشور (آیتک)، بانک پاسارگاد موفق به دریافت سه نشان ارزشمند شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۶    
مهندس بنائی نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی، از بانک کشاورزی برای تلاش در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۶    
شرکت نوین مهر92 به نیابت از سوی بانک کشاورزی ، املاک مازاد بانک را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۲    
سود سهامداران شرکت بیمه سرمد مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 1394 از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۷    
وب سایت انتوتو که از جمله وب سایت های مطرح در زمینه افشای اطلاعات مریوط به اسمارت فون ها، قبل از رونمایی محسوب می شود، هر چند وقت یک بار ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۷    
بانک ملی ایران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید درخصوص توسعه آموزش و علم آموزی در مناطق محروم و به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی تاکنون بیش از 40 باب مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۷    
در همایش اقتصادی استان لرستان از مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان کارآفرین برتر و حامی طرح های اقتصادی تقدیر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۷    
حسن عباسی گفت:ایران پروژکت یا همان پروژه ایران مفهومی است تحت عنوان تغییر حکومت در ایران است که هزینه های مالی این پروژه توسط راکفلر تامین می شود و کسانی هم در این زمینه در داخل کشور فعالیت می کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۷    
استاندار تهران با اعلام اینکه شهروندان استان تهران 700 میلیارد تومان یارانه دریافت می کنند، گفت: گدایان پایتخت درآمدی بین 3 تا 20 میلیون تومان دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۲    
تیم والیبال بانک شهر با حضور در مسابقات والیبال بسیج شهرداری تهران با کسب پیروزی های متوالی، به مرحله حذفی مسابقات راه یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۷    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی چهار ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 1295.1 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مبلغ 355.4 هزار میلیارد ریال (معادل 37.8 درصد) افزایش داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۲    
صندوق های قرض الحسنه همکار با سازمان اقتصاد اسلامی ایران از اول شهریورماه سال جاری حداکثر به مدت یک سال، مجاز به فعالیت صرفاً در قالب قرض الحسنه در بازار پولی کشور شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۸    
سیدرضا نیری در اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان تهران که در مجتمع آدینه برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات سلامت و درمان تنها مختص به ایران نیست و بیشتر این مشکلات با کمک و همکاری مردم مرتفع می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۳    
بر اساس توافق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اگزیم بانک چین برای تسهیل در تسویه مبادلات بانکی دو کشور ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از احتمال آغاز سوآپ نفت در یک ماه آینده خبر داد و گفت: مدیرانی از شرکت های فعال در کشورهای قزاقستان و روسیه هفته آینده برای بررسی شرایط سوآپ به پایانه نفتی شمال ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۳    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته حد فاصل روزهای چهارشنبه 27 مرداد تا شنبه 30 مرداد را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۹    
صرافی های تهرانی امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3540 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 119هزار تومان می فروشند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۴    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات روز سه شنبه با کاهش آغاز به کار کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۳    
خودروهای پورشه گران قیمت لوکس آلمانی که قاچاق بودن آن ها محرز شده است در انبار سازمان اموال تملیکی در انتظار حکم نهایی خاک می خورند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۳    
وزارت خارجه امریکا اقدام مشترک جدید ایران و روسیه را "تأسف بار" دانسته اما تاکید کرده که "غیرمنتظره نبوده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۹    
بررسی ها نشان می دهند در سبد دارایی های بورسی سهام عدالت سه شرکت پالایش نفت تهران ،بیمه دانا و سمان دارب بالاترین وزن ارزش بازاری را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره برگزاری مزایده برای صادرات خودروهای قاچاق به جای انهدام آنها گفت: کالاهای قاچاقی که امکان صادرات آنها فراهم باشد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۴    
هفته جاری قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۴    
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار امروز پس از افت و خیزهای فراوان 23 واحد رشد کرد و به رقم 77 هزار و 879 واحدی رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۴    
رسمی دلار با 2 ریال کاهش یافت ولی پوند 423 ریال و یورو 250 ریال افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۴    
نخستین کنگره "از ایده تا واقعیت در دندانپزشکی امروز" از امروز 27 مرداد تا 29 جاری به مدت سه روز و با حضور متخصصان دندانپزشکی ایران در هتل همای شیراز در حال برگزاری است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۵    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (چهارشنبه) مرکز مبادلات ارزی نرخ 19 ارز از جمله دلار آمریکا را نسبت به دیروز کاهش و نرخ 15 ارز دیگر از جمله پوند انگلیس و یورو را ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
طلای جهانی در آستانه انتشار گزارش نشست سیاست پولی ماه گذشته بانک مرکزی آمریکا که سرمایه گذاران را محتاط کرده است، در معاملات روز جاری با کاهش روبرو شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
یک دیپلمات باسابقه ایران درباره درخواست روسیه برای عبور موشک های کروز از آسمان ایران به سمت مواضع تروریست ها در سوریه گفت: ممکن است این موضوع تبدیل به یک رویه شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
دولت شب گذشته شصت و ششمین مرحله از یارانه های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد، با این پرداخت تاکنون حدود 230 هزار میلیارد تومان صرف توزیع نقدی شده و دریافتی افرادی که از ابتدا در لیست ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره احتمال امحاء نشدن خودروهای لوکس میلیاردی عنوان کرد که ستاد قاچاق کالا و ارز در امحاء شدن این خودروها تاکید دارد چرا که اقدامی قانونی است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
بر اساس پیش بینی های صورت گرفته د ر اقتصاد مقاومتی 2500 پروژه عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
به خاطر جنجال های به وجود آمده پس از اعتراض به رای هیات ژوری در وزنه بهداد سلیمی ممکن است ایران به خاطر بر هم زدن نظم سالن محروم شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
دادستان کل کشور در انتقاد به فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری گفت: با انتشار این فایل صوتی از طریق رادیوهای بیگانه جنایات منافقین را تطهیر می کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۵    
ده اقتصاددان کشور با ارسال نامه ای خطاب به شهردار و رئیس شورای شهر تهران، خواستار به رسمیت شناختن شغل دستفروشی و ایجاد مکانهای مناسب برای عرضه محصولات تولیدی های کوچک ایرانی شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، از تصمیم جدید ارزی بانک مرکزی در راستای یکسان سازی نرخ ارز خبرداد و گفت:گشایش اعتبار با ارز آزاد از سوی بانکها آغاز شد و نرخ صرافی ملاک عمل قرار گرفت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر جو روانی مثبت همراه با خوشبینی در بورس حاکم است و با توجه به ورود حقوقی ها به میدان بورس و نیز نقش پررنگ تر آنها در معاملات ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۵    
از نظر ما فعلاً آتش سوزی های اخیر امنیتی نیستند. اگر به این جمع بندی برسیم که اهداف ضدامنیتی در آن هست، قطعاً وزارت اطلاعات وارد خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
هفته جاری قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، میانگین رقم قبض های مشترکان تهرانی حدود 8000 تومان است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
در 2 درگیری مسلحانه با تروریست های تکفیری در شمال غرب استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه 2 تیم تروریستی منهدم و 3 تروریست دستگیر شدند ...