دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 8 شهریور 1395 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد ایران آنلاین 31 فروردین 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 خرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 تیر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 مرداد 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 مهر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آبان 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 آذر 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد ایران آنلاین 1 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 2 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 3 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 4 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 5 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 6 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 7 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 8 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 9 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 10 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 11 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 12 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 13 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 14 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 15 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 16 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 17 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 18 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 19 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 20 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 21 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 22 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 23 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 24 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 25 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 26 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 27 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 28 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 29 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 30 شهریور 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 شهریور 1395 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۰    
کرمان موتور درطرح فروش شهریور ماه خود لیفان 820 را به صورت دو مرحله ای عرضه می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۰    
استان تهران بیشترین و استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی را در نیمه دوم سال 1394 دارا بودند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۵    
به گفته پوری حسینی، هزار میلیارد ریال سهام شرکت ها برای سهام عدالت قیمت گذاری شده که البته در بین آن ها نیز برخی شرکت های کم بازده، کم سودده و زیان ده (مانند شرکت دخانیات) نیز وجود دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
شرکت کانادایی اسکالدارسی اقدام به تولید خودروی فوق لوکسی با نام امپراطور کرده است که قیمتی معادل یک و نیم میلیون دلار دارد. این خودرو بر اساس مرسدس می باخ ساخته شده است. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران همزمان با حضور معاون اول رییس جمهور در تمرین تیم ملی، رونمایی شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
منبع: باشگاه خبرنگاران
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مدیر عامل بانک پاسارگاد می گوید: در حالی قیمت تمام شده پول در بازار حداقل 22 درصد است که سیستم بانکی تسهیلات خود را با نرخ 18 تا 20 درصد به بخش صنعت و تولید ارائه می دهد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۱    
دکترعلی وقفچی عضو کمسیون کشاورزی و نماینده مردم زنجان وطارم درمجلس شورای اسلامی، به مناسبت هفته دولت بامدیروکارکنان مدیریت بانک کشاورزی استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۶    
بانک سامان برای افزایش راحتی مشتریان برتر خود، واگذاری صندوق امانات را با شرایط ویژه در واحدCIP فرودگاه امام خمینی(ره) آغاز کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۶    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود، در هفته ی دولت، 3 باب کتابخانه در محله ی شهریار، روستای خلیل آباد و شهر نیر در استان اردبیل افتتاح کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۱    
بانک صادرات ایران در آستانه شصت و چهارمین سالگرد تاسیس خود به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز های مخاطبان، نسخه جدید همراه بانک را روانه بازارساخت .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۱    
فینال هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حضور معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در غرب استان تهران برگزار شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۶    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در نشست آغاز به کار ستاد ویژه هفته بانکداری اسلامی، استقرار و توسعه بانکداری اسلامی را هدف راهبردی این بانک بیان کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۶    
غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران از اداره امور شعب استان گیلان و شعب رشت و انزلی بازدید به عمل آورد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۱    
در ادامه دیدارهای صمیمی مدیرعامل با همکاران، حسین زاده صبح امروز از شعبه شاهین بازدید و با همکاران، آن شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۱    
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان خراسان رضوی بر تقویت تفکر اعتباری تاکید کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۶    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در مرداد ماه 1395 به عدد 221.7 رسید که نسبت به ماه قبل 0.7 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۶    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان، گفت: تنها راه موفقیت در بانکداری اسلامی شفاف سازی ساختار قراداد های تسهیلاتی برای مردم است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۶    
همراه شهر به عنوان جدیدترین خدمت الکترونیکی بانک شهر آغاز به کار کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۱    
بانک مرکزی با توجه به حوزه وظایف و اختیارات خود از جمله تجهیز نظام بانکی به زیرساخت های پایدار و ارتقای امنیت مبادلات ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۶    
وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی گفت: صبح روز سه شنبه -9 شهریورماه - در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به پرونده سعید مرتضوی رسیدگی می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۲    
مصوبه مجلس شورای اسلامی در اصلاحیه لایحه بودجه 95 درباره تعیین تکلیف دولت برای نحوه ارائه بنزین با و بدون استفاده از کارت سوخت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۷    
گزارش مربوط به کیفیت اولیه خودروهای کشور در حالی اعلام شد که طبق آن، محصولات داخلی با وجود بهبود کیفی، هنوز هم فاصله زیادی با استاندارد جهانی دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون در حال تهیه نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس هستند تا با نماینده توهین کننده به خبرنگار روزنامه ایران برخورد شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۲    
باشگاه خبرنگاران: هیوندای ورنا با کارکرد 200,000 کیلومتر به مبلغ 20 میلیون 500 هزار تومان به فروش می رسد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی که به منظور بازدید از چندین طرح مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی به شهر دماوند رفته است، در بدو ورود، در حسینیه ی آیت الله جوادی آملی مورد استقبال او قرار گرفت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
گوشی هوشمند آیفون 7 که قرار است اواخر این ماه به بازار بیاید، بسیاری از تیترها را به گمانه زنی ها در مورد تغییرات احتمالی به خود اختصاص داده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
روزنامه اعتماد نوشت: یک نوار صوتی بعد از 28 سال منتشر می شود. محتوای نوار تازه نیست و قبلا در خاطرات آیت الله منتظری منتشر شده است اما انتشار صدای آن جلسه تازه است و انعکاس زیادی پیدا می کند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۳    
اصولگرایان با نامزدهایی مواجه هستند که برای اعلام کاندیداتوری برای انتخابات96 لحظه شماری می کنند و البته نامزدهای بالقوه ای را هم در میان خود می بینند که حامیان عجولی دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۸    
گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره طرح استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش برای طی مراحل قانونی با 67 امضا تقدیم هیأت رئیسه پارلمان شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۸    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با 32واحد افزایش به کار خود پایان داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم پرونده قاچاق یخچال های ساید بای ساید دوو و تعیین جریمه 29 میلیاردی برای متخلفان این پرونده خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: صنایع مختلف در قالب چند صندوق تخصصی قابل معامله طراحی می شوند و در زمان آزادسازی سهام عدالت، از هر صندوق سهام به صورت مساوی بین مشمولین توزیع می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۵    
یک مدیر نفتی در اروپا اعلام کرد بازگشت احتمالی قیمت نفت به 100 دلار، ممکن است به صنعت نفت آسیب برساند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۰    
روز گذشته نادر قاضی پور نماینده ارومیه خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران را در راهرو مجلس کتک زد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۱    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی بر کاهش تورم در بخش تولید تاکید دارد. در مردادماه امسال هر سه شاخص بهای تولید کننده در مقایسه با ماه قبل با سرعت کمتری افزایش یافته است. این در حالی است که شاخص تا 221 ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه، تاثیر شبکه ملی اطلاعات بر عملکرد اپراتورها را از نظر افزایش سرعت و کیفیت و نیز کاهش قیمت با توجه به استفاده از محتوای خاص داخلی دانست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور گفت: برای نخستین بار نرخ سود تسهیلات پرداختی به خریداران مسکن اولی از 11 درصد کنونی به 8 درصد برای بافت های فرسوده و 9.5 درصد در بافت های غیرفرسوده کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۱    
دبیر کل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت با اعلام تعیین چهار رایزن بازرگانی جدید در نیجریه، الجزایر ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۱    
پس از فوت بازنشسته یا فردی که بر اساس قانون، بازماندگانش مشمول دریافت مستمری بازماندگان هستند، وراث وی می توانند برای برقراری مستمری مذکور اقدام کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
اقتصاد ایران آنلاین به نقل از پارسینه : پس از لغو معافیت مالیاتی مجموعه های وابسته به آستان قدس رضوی، برای نخستین بار این زیرمجموعه ها برای سال 1394 اظهار نامه مالیاتی دادند. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
خودروهای فرانسوی همانقدر که محبوب کارشناسان و مردم هستند، مورد تمسخر آنان نیز قرار می گیرند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
بانک مرکزی قیمت انواع ارز دولتی را در روز دوشنبه (هشتم شهریور) منتشر کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
قیمت جهانی نفت امروز دوشنبه (8 شهریور) در بازار جهانی کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۱    
با کاهش 1.5 درصدی سود تسهیلات مسکن خانه اولی ها که رئیس جمهور امروز اعلام کرد میزان قسط ماهانه وام 160 میلیونی به یک میلیون و 860 هزار تومان و کل سود به 108 میلیون و 700 هزار تومان کاهش می یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۶    
وزیر صنعت لبنان در راس هیئتی 70 نفره از تجار و نمایندگان بخش های اقتصادی و بانکی این کشور عازم ایران شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۶    
طلا در معاملات روز جاری بازار جهانی در پی صعود ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، اندکی کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از جمله مهمترین دستاوردهای دولت را جایگزین کردن آرامش در اقتصاد به جای بی ثباتی و هیجانات گذشته عنوان کرد و گفت که عضویت در FATF در جهت عزت و به سود مردم کشور است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۶    
فصل خرید دانش آموزان چند روزی است که شروع شده، بازار خریدها گرم است و برخی بازارها رونق گرفته اند. اکنون نوبت کاسبی است؛ برخی صنوف بازارشان سکه است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۱    
معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر استفاده از فناوری های جدید در صنعت پخش به ویژه کالاهای سلامت محور گفت: این حوزه باید ضمن توجه به تجارت الکترونیک ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۲    
آخرین وضعیت توقف و نیز اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری برای بازگشایی 15 نمادهای معاملاتی که بیش از 7 روز از توقف آنها در بورس می گذرد اعلام شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۷    
در حالی که تورم مردادماه به 8.7 درصد رسیده است، در این ماه قیمت مسکن شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال قبل 7.6 درصد بالا رفت که نشان می دهد هنوز نرخ رشد قیمت مسکن از تورم پایین تر است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۷    
این هفته قیمت خودروهای وارداتی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشت. به گزارش ایسنا، قیمت برخی خودروهای وارداتی به شرح زیر است: نام خودرو شرکت سازنده کشور قیمت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۷    
خط های کد 2 نیز این روزها به قیمتی بیش از یک میلیون و 600 هزار تومان رسیده اند و سیم کارت کد 3 همراه اول در بازار با بهایی بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۷    
یک مقام مسئول با تشریح شرایط جدید احداث جایگاه سوخت،از ممنوعیت صدور مجوز ساخت انفرادی جایگاه جدید بنزین، گازوئیل و CNG خبر داد و گفت: مجوز جایگاه سازی صرفا برای شرکت های برند صادر می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۲    
تورم تک رقمی در یک بزنگاه سیاستی قرار گرفته است. در صورتی که سیاست گذار کماکان برای انبساط پولی تحت فشار باشد ...