جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سرطان روده بزرگ دومین سرطان شایع در زنان و چهارمین سرطان شایع در مردان ایرانی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
برند زاپنی لوکس ساز لکسوس تصویر جدیدترین مدل مفهومی خود را به صورت تصادفی منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
اشرف الملوک، ملقب به فخرالدوله، نهمین دختر مظفرالدین شاه قاجار که با بهره گیری از ارثیه پدری و مدیریت خود، به یکی از ثروتمندترین زنان ایران تبدیل شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
اتوبوس باشگاه چلسی در جریان ورود به استادیوم خانگی پاری سن ژرمن، تصادف کوچکی را تجربه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
صادرات خودروی انگلیس به چین به دلیل تقاضا برای برندهای لوکسی مانند رولز رویس و جگوار، از سال 2009 پنج برابر افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
برند ایتالیایی گزارش کرده است که تمامی نسخه های سوپرخودرو عضلانی خود یعنی هیولای پاگانی Huayra را به مشتریان خود تحویل داده است و هنوز برنامه ای برای گرفتن سفارش جدید و یا افزودن تیراژ این خودرو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
کمپانی فورد در اتوشو بین المللی آمریکای شمالی امسال که در دیترویت آمریکا برگزار شد از نسل جدید مدل افسانه ای GT خود پرده برداشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
خیابان های لس آنجلس اخیرا شاهد حضور مهمانی جدید بوده اند: پاگانی هوآیرا 730 S.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
چشم انداز جدید بریتیش پترولیوم حاکی است با کاهش تولید نفت شیل آمریکا طی دهه آینده کشورهای عضو اوپک به سهم واقعی خود در تامین انرژی دنیا خواهند رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خودروهای BMW در آینده چه شکلی به خود خواهند گرفت؟ شرکت سوئیسی RinSpeed، طرحی از آینده خودروهای BMW را منتشر کرده که قابل توجه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۹    
روزهای اخیر روزهای کم نوسانی برای دلار بودند. این ارز در روزهای پایانی ماه بهمن با تغییرات اندک در همان کانال 3400 تومانی خود باقی ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبارات بخش حمل و نقل در بودجه رشد 35 درصدی دارد، درباره علت افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس در ماه جاری گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری هیوندای در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در هفته ای که گذشت، منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
امروز قیمت جهانی نفت با رکوردزنی ذخایر نفتی آمریکا و نیز افزایش عرضه از سوی عربستان همچنین کاهش تقاضای جهانی دوباره به زیر 60 دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
بازبینی چند مطالعه قبلی آشکار ساخت که توصیه به چرت نیمروزی برای کودکان پیش دبستانی همیشه هم ایده خوبی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
فرمانده پلیس راه استان مازندران از بسته شدن محور چالوس - کرج (کندوان) براثر ریزش کوه خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
راشاتودی اعلام کرد با افزایش 25 درصدی صادرات روسیه به 3 کشور عمده مصرف کننده نفت آسیا، عربستان سهم خود را از بازارهای منطقه از دست داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
گوگل بعد از ارائه اپلیکیشن مختص آیفون در سال 2013 این بار سرویس موزیک پلی را برای آی پد رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
آیفون های 6 و 6پلاس نزدیک به دو فصل می شود که روانه بازار شده و تقریبا کارایی خود را پس داده اند اما ساعت اپل قرار است با تأخیری به نسبت چشم گیر و در گران ترین حالت با قیمتی معادل 35 میلیون تومان از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرطرفدارترین موبایل های اندرویدی در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام با افزایش 11 هزار تومانی به قیمت 989 هزار تومان و هر دلار آمریکا با افزایش هفت تومانی 3419 تومان داد و ستد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۹    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز پنج شنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 19 واحد پولی کاهش یافت در این میان نرخ پنج ارز با تغییری مواجه نشدو ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۹    
در راستای استمرار فرایند گفتمان سازی درخصوص اقتصادمقاومتی، تبیین نقش های مدیریت پولی و بانکی در اقتصاد مقاومتی و معرفی الگوی بانک مقاومتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۴    
بررسی آمارهای موجود از نسبت میزان عدم تعهد به استمهال به کل میزان استمهال شده پس از سه سال اجرای این مصوبات به خوبی نشان می دهد که این روش ظاهرا برای کمک به بازپرداخت تسهیلات غیرجاری کارساز نبوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۴    
اگر می خواهید هم چربی های تان را بسوزانید، هم خلق و روحیه ای عالی داشته باشید، طناب بزنید. فکر نکنید طناب زدن فقط بازی بچه هاست. این ورزش یکی از محبوب ترین و رایج ترین حرکت های ورزشی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
نگاهی به رقم بسیار ناچیز اوراق مشارکت منتشر و فروخته شده در سال 93 نشان می دهد که عمر اوراق مشارکت به عنوان ابزاری برای تأمین مالی حداقل در شرایط فعلی اقتصاد ایران به پایان رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع مطلع مدعی شد که هیات مذاکره ایرانی در مذاکرات هسته ای با اصول یکی از سه پیشنهاد غرب درباره کاهش ظرفیت غنی سازی موافقت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
با کاهش قیمت نفت تمرکز بر تامین منابع مالی مورد نیز به روش های دیگر همچون درآمدهای مالیاتی بیش از گذشته مطرح است اما سوال اینجا است که با نظام مالیاتی موجود چه کسانی بار این تامین هزینه را به دوش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۹    
اگرچه قیمت انواع خودرو نسبت به هفته قبل از تغییرات چشمگیری برخوردار نبوده است، اما خودروهای پلاک 94 عامل گرانی بازار شده اند و دامنه تغییرات قیمتی شان، نوسانی به پهنای سلایق فروشندگان دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
بیانات مهم روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب درباره تهدیدهای آمریکا و تحریم های جدید اروپا، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
افرادی که روی تردمیل می دوند، حتما باید کفش کتانی مناسب و جوراب به پا داشته باشند. کوبیدن پاشنه و کف پای بدون حفاظ به مرور بر مفاصل و استخوان ها فشار می آورد و به آن صدمه می رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
میزان بروز سرطان در کشور نسبت به متوسط جهانی کمتر است، اما به گفته رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سیر افزایش این بیماری بسیار سریع است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۴    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران اعلام کرد که مذاکرات هسته ای ایران از فردا با نشست معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا در ژنو و متعاقب آن گفت و گوی وزیران خارجه دو کشور از سر گرفته می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پسر 18ساله ای که از یک خانواده پولدار و سرشناس بود، پس از شناسایی زنان جوان، قصد آزار و اذیت آنها را داشت اما در اجرای نقشه هایش ناکام ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۳    
سهمیه سوخت اسفندماه که آخرین سهمیه سوخت در سال 93 به شمار می رود ساعت 24 امشب (پنجشنبه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
حکم امحا بیش از 224 تن آبلیموی غیرقابل مصرف انسانی صبح امروز - چهارشنبه - در محل کارخانه تولید کننده که 30 سال قدمت در تولید دارد، اجرایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قیمت روز سبک ترین لپ تاپ های محبوب در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۹    
بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره تحریم ها و مذاکرات هسته ای، تأیید اختلاف آمریکا و رژیم اسرائیل بر سر موضوع هسته ای ایران، انتقاد یک عضو خانواده بوش از سیاست اوباما در قبال ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۹    
قیمت میوه در هفته جاری تقریبا ثابت بود ولی بهای سبزی و صیفی جات با افت زیادی همراه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
این روزها خبرهای خوبی از حوزه حمل ونقل به گوش می رسد. روز دوشنبه در خبرها داشتیم که نمایندگان مجلس پس از بررسی های لازم به صندوق توسعه ملی اجازه دادند تا در سال آینده برای طرح های توسعه حمل ونقل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۳    
آپارتمان های ارزان قیمت همچنان مشتری بیشتری دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
طلا در بازار جهانی پس از انتشار گزارش بانک مرکزی آمریکا که نشان داد بعضی از مقامات بانکی همچنان به پایین نگه داشتن نرخ های بهره تمایل دارند، از پایین ترین قیمت در شش هفته گذشته بهبود یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: برنامه وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال آینده است اما به احتمال فراوان بیش از 90 درصد این واحدها تا پایان سال 94 تکمیل می شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مالیاتها و میزان و چگونگی اخذ آنها همواره یکی از مباحث مورد مناقشه بین دولت ها و بخش خصوصی و مردم بوده و خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
در حاشیه جریمه 16 میلیونی پزشک متخلف به دلیل دریافت زیر میزی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
منابع عمده درآمدی دولت سالانه شامل بخش های مختلفی است که در حوزه درآمدهای غیرنفتی، بخشی از آن توسط درآمدهای گمرکی تامین می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
ایمیدرو طی خبری اعلام کرد که تا 90درصد از منابع مورد نیاز طرح های توسعه یی معدن و صنایع معدنی را با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۹    
در ستون امروز نبض بازار، آن دسته از واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران که نرخ پیشنهادی رهن آنها 10 میلیون تومان است، معرفی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
یک هفته پس از افشای جزییات رسوایی مالی بزرگ بانک انگلیسی اچ اس بی سی در کمک به مشتریانش برای فرار مالیاتی، پلیس سوییس به دفتر این بانک در شهر ژنو یورش برد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع تبلت های محبوب برند سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
وزیر نیرو با اعلام اینکه ایران مطابق تمامی استانداردها در شرایط بحران آب قرار گرفته است گفت: نیازمند بازنگری در برنامه ساخت سدها هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۸    
در میان کوچه و خیابان های شلوغ تهران، در میان همهمه جمعیت، محله قدیمی ای در مرکز این شهر وجود دارد با کوچه های تنگ و خانه های کوچکی که در مقابل ساختمان های تازه قد علم کرده کمتر به چشم می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۹    
نمایندگان مجلس روز گذشته در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده به افزایش 5 درصدی عوارض واردات خودرو رای دادند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
داده ها و اطلاعات حاکی از آن است که احتمالا در آینده نزدیک یارانه نقدی 10 تا 15 میلیون نفر حذف خواهد شد و از این محل، هزینه های دولت کاهش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۸    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
محمود احمدی نژاد برای شرکت در مراسم یادبود مادر خود به تبریز سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
دولت ها همیشه از تولید کشاورزی خود به ویژه در بخش کالاهای اساسی حمایت می کنند تا ضمن تامین امنیت غذایی شان، تراز تجاری این بخش را نیز مثبت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۹    
نصب یک صفحه دایره ای شکل بر فراز برج میلاد طی چند هفته گذشته، از یکسو نمای بصری بلندترین نماد پایتخت را از حالت طبیعی خود خارج کرده و از سوی دیگر این ذهنیت را به وجود آورده که مسوولان شهرداری بدون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
توافق نامه تجارت ترجیحی ایران و ترکیه از اواسط دی ماه پس از 11 سال انتظار در حالی اجرا شد که دو گروه منتقدان و موافقان نظرات خود را درخصوص این توافق نامه مطرح کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
در چند روز گذشته، اخبار تغییر مدیریت بانک سینا و بانک صادرات و احتمالا بانک های دیگر، مورد توجه محافل اقتصادی و رسانه ها بوده و اگرچه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع برنج ایرانی و وارداتی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
نشست خبری معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در سفر به اهواز نشست خبری برگزار کرد که خبرنگاران اهوازی به نشانه اعتراض به وضعیت گرد و خاک در هوای این شهر با ماسک در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۷    
ساعت مچی یکی از جلادان داعش در لیبی خبر ساز شد.