شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۵May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
تلگرام از نظر شکلی و فنی کم نظیر و بی نقص و بهترین وسیله برای زینت و تبلیغ کسب و کار است، اما نباید به خاطر این ویژگی ها تلگرام پرست شویم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
بعید به نظر می رسد سخنان نتانیاهو تاثیری در افکار عمومی جهان علیه ایران داشته باشد و مردم کشور نیز به این هیاهویی که ایجاد شده توجهی نمی کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۶    
هنرمند خون آشام نامی است که مردم برای لوئیز آلفردو گونزالس هرناندز انتخاب کرده اند. او قاتل بی رحمی است که پس از قتل قربانیان خود با خاکستر اجساد آن ها نقاشی می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۱    
پیش نویس تفاهم نامه همکاری ایران و عراق در اربعین حسینی در 9 بند تدوین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش خودسرانه قیمت فرآورده های لبنی پرمصرف را غیر قانونی دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۵    
مادران معتاد نوزادانشان را پیش فروش می کنند! این خبر تلخ و هشدار دهنده را یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در حالی اعلام کرده که ماجرای خرید و فروش کودکان در تهران از چند سال پیش مطرح شده و مسئولان هر بار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
یک متخصص مغز و اعصاب از ابتلای حدود 10 درصد از افراد بالای 70 سال به آلزایمر خبر داد و گفت: حدود 6 درصد از اشخاص بالای 65 سال دچار اختلال حافظه هستند که از این میان 4 درصد از آنها آلزایمر دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
رییس جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
شش نفر از تجمع کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
وزیر ارتباطات درخصوص مختل شدن سرویس های ابری در توئیتر نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۰:۴۲    
اولین کافه کشور که توسط 10 نفر از بچه های توانمند مبتلا به بیماری اوتیسم و داون به مردم خدمات ارائه می کند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
پتانسیل بالای استان را نباید در تولیدات صنعتی خلاصه کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۴    
اختلاف قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان از کارخانه تا بازار 5 تا 6 میلیون تومان و خودروهای زیر 60 میلیون تومان به 10 تا 14 میلیون تومان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای نسبت به شیوع و انتشار گسترده بدافزار استخراج کننده ارز دیجیتال در سطح شبکه اینترنت در کشور، هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
خانه تاریخی حاج شیخ جعفر شوشتری که برای تبدیل شدن به موزه مفاخر تحویل انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر شده بود، فروریخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۴    
در شورای چهارم مقرر شد که در سال اول 200 میلیون تومان بودجه به خانه مداحان تخصیص داده شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش آمادگیِ حقوقی و قانونی را برای ارائه هر یک از زبان های خارجی دارد، اما تقاضایی برای فراگیری و یادگیری وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
کیفیت هوای تهران، امروز - چهارشنبه - با هشت عدد افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص 83 در شرایط سالم قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در استرالیا انجام شده است با خوردن برخی ویتامین ها انسان قادر است جزئیات خواب خود را به یاد آورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه برخی افراد به اشتباه تهمت می زنند که عوارض زایمان در کشور افزایش یافته است، گفت: این اظهارات دروغ است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات مکرر ترامپ در مورد قرارداد هسته ای جمهوری اسلامی (برجام) نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در صحنه بین المللی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
یک ساختمان بلند مرتبه متروکه در مرکز سائوپائولو در برزیل که به محل زندگی افراد بی خانمان تبدیل شده بود روز سه شنبه طعمه حریق شد و فرو ریخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
عرضه بلیت های مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 که از دو هفته پیش از طریق اینترنت صورت می گرفت، از امروز سه شنبه در باجه های بلیت فروشی و به صورت مستقیم نیز در مسکو آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری نسبت به انتشار گسترده بدافزارها در قالب دورزدن فیلترینگ تلگرام هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۲:۴۱    
محققان برای نخستین بار نقشه کاملی از دی ان ای گل رز فراهم کرده اند. آنها تصمیم دارند با کمک آن عطر، رنگ و ماندگاری گل را بیشتر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۴    
یک شرکت تجاری از تولید خودروی شاسی بلند منحصر به فردی خبر داده که با قیمت 3.7 میلیون دلار گران قیمت ترین خودروی شاسی بلند دنیا محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
کاندیدای سابق ریاست جمهوری گفت: به جز برخی از افراد، هر دو جناح را دو لبه قیچی می دانم چون هر دو دوست دارند به نوعی مردم را راضی کنند ولی هیچ کدام به فکر مردم نیستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
با تداوم گرمایش کره زمین، نگرانی دانشمندان از آب شدن و شکسته شدن یک کوه یخ بسیار بزرگ در قطب جنوب که می تواند پیامدهای زیست محیطی خطرناکی داشته باشد، افزایش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
معاون رگولاتوری اعلام کرد: اپراتورهای موبایل موظف هستند مبالغی که در قالب 10 ریال عوارض به ازای ارسال هر پیامک از ابتدای فروردین سال 97 از مشترکان دریافت کرده اند را به آنها بازگردانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به هرگونه تجاوز به ایران در زمان مناسب واکنش نشان داده خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
شاید تراژدی کودک آزاری در ایران، از آن وقتی تلخ تر شد که مجلس کوتاهی کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۰    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: برنامه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی و تأسیسات مخفیانه آن مانع اصلی تحقق ایده خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۵    
چهره جناح مخالف ارمنستان که به دنبال تصدی سمت نخست وزیری این کشور بود، نتوانست نظر موافق نمایندگان پارلمان را در این راستا جلب کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۹    
جنبش حزب الله لبنان ادعاهای مراکش مبنی بر حمایت و آموزش جبهه پولیساریو توسط حزب الله را کاملا تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
عبدالإله النائلی نماینده جریان دولت قانون در مجلس عراق سه شنبه نسبت به تلاش های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا برای حمله به سوریه از حریم عراق هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت 10 هزار واحد مسکونی در روستاها و مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: باید نگران راستی آزمائی ایرانی ها باشیم؛ اما ترک برجام پایان دنیا نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۳    
ناشران نمونه کشور در سال 1396 در آیین افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۰    
قانون - منابع محلی از وقوع انفجار در مسجدی در شمال شرقی نیجریه و کشته شدن 20 نفر خبر دادند. به گزارش به نقل از اسپوتنیک، بر اثر انفجار در یک مسجد در شمال شرقی نیجریه دستکم 20 نفر کشته شدند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۴    
تقاطع غیرهمسطح شهر قدس- فتح با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و استاندار تهران افتتاح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که جنگنده های اِف-15 اسرائیلی چند روز قبل به سوریه حمله کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
برخی منابع اعلام کردند که مراکش با ادعای حمایت تهران از جبهه پولیساریو روابط با ایران را قطع کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قطار حومه ای تهران- شهرقدس 4 بانده می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقداماتی که طی سال های اخیر توسط نیروی انتظامی انجام شده است، مردم رضایت خوبی از عملکرد این مجموعه دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
متهم به قتل محمدحسین، کودک 10 ساله مشهدی، با حضور در محل ارتکاب قتل، درخصوص چگونگی عمل مجرمانه اش توضیح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ماه مهر بهترین زمان برای بازگشایی مدارس است، افزود: مهرماه در یک پروسه کارشناسی شده تعیین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اگر قانون اساسی محور امور باشد شاهد وحدت در بین مسئولان خواهیم بود، گفت: مسئولان حواسشان باشد رسانه ها به کارزار تنش آفرینی در کشور تبدیل نشود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و مردمی است، گفت: این وزارتخانه نقش بسزایی در تعمیق خودباوری و تحکیم مبانی دینی و انقلابی جوانان دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما، برخی آثار همچون کتاب "کمی دیرتر" سید مهدی شجاعی و اثری از دکتر یثربی درباره شیخ اشراق را ستود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
وزیر امور خارجه آینده جمهوری اسلامی ایران را بسیار روشن خواند و گفت: ممکن است فشارهایی به کشور وارد شود، اما تفاوتی که ما با دیگران داریم این است که قدرت و پیشرفت و توسعه ما مبتنی بر مردم و درونزاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه باید راه و فکر شهید مطهری زنده بماند، گفت: امروز برای حل مشکلات زیاد کشور محتاج به ادامه تفکر و اندیشه شهید مطهری و وحدت و همدلی هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
بر اساس گزارش های منتشر شده، رییس جمهور آمریکا به طور موقت تا اولین روز ماه ژوئن کشورهای کانادا، مکزیک و همچنین اتحادیه اروپا را از پرداخت تعرفه های مالیاتی برای واردات فولاد و آلومینیوم معاف کرده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
ترجمه کتاب وابی سابی (برای هنرمندان، شاعران، فیلسوفان و دیزاینرها) منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما امروز در شرایط ویژه ای که به عنوان شرایط گذار در جهان نام برده می شود هستیم گفت: شکل رقابت ها در دنیای امروز عوض شده زیرا منابع قدرت تغییر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
محمدجواد ظریف در دانشگاه امیرکبیر با انتقاد از برخی رسانه ها به خاطر انتشار مطالبی که باعث کاهش عزت نفس و اعتماد به نفس مردم می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
روزنامه الرای در شماره روز سه شنبه مضمون نامه تهدیدآمیز 11 بندی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس فاش کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در پی ادعاهای نتانیاهو درباره فعالیت های هسته ای کشورمان، تاکید کرد که آژانس ارزیابی نهایی خود را درباره مسائل باقیمانده کنونی و گذشته در ارتباط با برنامه هسته ای ایران در ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۵    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره محدودیت های اعمال شده در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان امداد و نجات ضمن توضیح جزئیات توزیع کمک هزینه خرید اقلام ضروری میان زلزله زدگان کرمانشاه، از تنظیم برنامه عملیاتی پاسخگویی به زلزله تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از عصر روز چهارشنبه وارد کشور می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مطالبات کارگری از مطالبات ملت جدا نیست. کارگران نیز مثل همه مردم خواستار بهبود وضعیت معیشتی، اشتغال و... هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی اظهارات متناقض وزیر امورخارجه آمریکا درباره فعالیت های هسته ای را زیر سوال برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد واشنگتن دیگر نباید به عنوان پلیس جهان فعالیت داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
شرکت آسیاتک در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با برپایی غرفه اقدام به ارایه جدیدترین و به روزترین دستاوردهای تکنولوژیک خود در حوزه ارتباطات ثابت کشور می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
ارائه نسخه فیلترناشدنی تلگرام صحت ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۱    
رسانه های بنگلادش اعلام کردند بر اثر وقوع صاعقه در دو روز گذشته 30 نفر در مناطق مختلف این کشور کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۱    
به نظر می رسد، در شرایطی که خبر فیلتر شدن تلگرام بر مبنای دستور قضایی مطرح شد، عده ای با نیات و اهداف خاص در صدد هستند که فضای اطلاع رسانی را در نبود پیام رسان های خارجی غیر شفاف و غبار آلود نشان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
چندی پیش تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با تجمع در محوطه پردیس مرکزی این دانشگاه به مسایل صنفی خود اعتراض کردند و خواستار رسیدگی مسئولان به خواسته خود شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
مقامات امنیتی و اطلاعاتی در چین به تازگی اعلام کردند که امکان بازیابی پیام های حذف شده در پلت فرم اپلیکیشن پیام رسان وی چت را دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
جاری شدن سیلاب در شهرستان کاشان باعث مسدود شدن برخی جاده ها شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از گرفتاری شماری از عشایر شهرستان ملایر در پی بارش باران در شب گذشته خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
"محمد بن سلمان" ولیعد سهودی در جریان سفر اخیرش به آمریکا به رهبران فلسطینی توصیه کرده که یا با اسراییل بر سر میز مذاکره نشسته و اختلافات خود را حل کنند یا " خفه شوند و شکایت نکنند."
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
محققان دانشگاه های لیورپول، مرکز آلمانی تحقیقات زمین شناسی GFZ و دانشگاه ایسلند با مدل سازی میدان مغناطیسی زمین دریافتند که با وجود ضعیف تر شدن این میدان مغناطیسی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
تنها یک هفته پس از آنکه گوگل با مسدودسازی سرویس domain fronting خود، راه دور زدن فیلترینگ را بست، حالا آمازون نیز به دنباله روی از گوگل همان اقدام را انجام داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا درباره سفر مایک پمپئو به عربستان بیانیه صادر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
موسس شرکت مایکروسافت گفته که پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای پذیرش سمت مشاور او در حوزه علوم و تکنولوژی را نپذیرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور درباره علت مسمومیت دانش آموزان هنرستان پسرانه رجایی با گاز قرص برنج گفت: یک کیسه پلاستیکی حاوی قرض برنج در حیاط مدرسه باعث مسمومیت این دانش آموزان شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
رئیسی گفت: سپاه در برابر جنایاتی که به اسم تشکیل خاورمیانه جدید در جریان است و این نکته از زبان یکی از وزاری خارجه آمریکا صراحتا اعلام شد، نمی تواند ساکت باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
در ساعات اولیه امروز، نرخ هر دلار امریکا در بازار آزاد به 5920 تومان و هر یورو به 7100 تومان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
عضو سابق شورای شهر گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب به مدت دو سال در مجموعه عظیم شهر آفتاب اثرات و نتایج مطلوبی در کاهش ترافیک شهر تهران داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
پروژه پزشک خانواده یک پروسه 10 تا 15 ساله دارد که الحمدالله طی این پنج سال ما سرعت خوبی داشتیم و امیدواریم با این سرعت زنجیره را کامل کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
روز سه شنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز دوشنبه افزایش یافت و به 68.59 دلار رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
امروز فضای نشر گرفتار قاچاق هایی بدتر از ارز و بنزین است این دو صرفا منبع اقتصادی را متلاشی می کنند، اما قاچاق کتاب اندیشه را غارت می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
دولت لندن علیرغم ادعا های ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر حمایت انگلیس از برجام تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۲    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی و سخنرانی پیش از خطبه های وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
پلیس راهور ناجا به منظور تسهیل در تردد شهروندان در جاده های بین شهری در روز های آتی، محدودیت و ممنوعیت های خاصی را به مرحله اجرا گذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده ایم. مراجع تصمیم گیر نظرات ما را شنیده اند و تصمیم گرفته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: در صورت خروج جمهوری اسلامی ایران از NPT بازنده اصلی آمریکا و غربی ها خواهند بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که اطلاعاتی را که نتانیاهو منتشر کرده است، نمی توان به معنای نقض برجام از سوی ایران دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
یک منبع نزدیک به آذری جهرمی خبر استعفای وی را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت تاکید کرد: سیگارهای طعم دار، الکتریکی و تنباکوهای جویدنی موجود در بازار قاچاق هستند و از طرف وزارت بهداشت مجوز ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
رییس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور نیافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
وزیر ارتباطات در چند توییت در باره فیلترینگ فضای مجازی اظهارنظر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۹    
کاخ سفید در بیانیه ای با تایید نمایش مضحک نتانیاهو با اسناد بی پایه، گفت: این شواهد با آنچه ایالات متحده از مدت ها پیش می دانست، منطبق است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
بنا بر اعلام کرملین، رئیس جمهور روسیه به نتانیاهو گفته مسکو برجام را مایه ثبات و امنیت بین الملل می داند و معتقد است که همه باید به آن پایبند بمانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی اساس نتانیاهو در مورد برنامه مخفی ایران برای ساخت سلاح هسته ای این ادعاها را برنامه ای از پیش تعیین شده و برای تاثیر بر ادامه حیات برجام دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی دولت انگلیس در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره وجود برنامه پنهانی هسته ای در ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
وزیر نیرو گفت: با توجه به این که در سبد هزینه خانوار شهری هزینه آب و برق سرجمع تنها از هزینه مصرفی دخانیات کمی بیشتر است و از مابقی مصارف کمتر دیده شده بر اساس تصمیم هیات دولت برای سال 97 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ارز صادرکنندگان با نرخ بیش از 4200 تومانی خریداری ندارد، گفت: واردکنندگان ارز را بالاتر از این نرخ نمی خرند.