سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اجتهاد 1 شهریور 1398 - ijtihadnet.ir

شبکه اجتهاد 2 فروردین 1395 شبکه اجتهاد 28 اسفند 1396 شبکه اجتهاد 28 اسفند 1397 شبکه اجتهاد 31 فروردین 1398 شبکه اجتهاد 1 اردیبهشت 1398 شبکه اجتهاد 30 خرداد 1398 شبکه اجتهاد 31 تیر 1398 شبکه اجتهاد 31 مرداد 1398 شبکه اجتهاد 30 مهر 1398 شبکه اجتهاد 2 آبان 1398 شبکه اجتهاد 30 آذر 1398 شبکه اجتهاد 30 دی 1398 شبکه اجتهاد 30 بهمن 1398 شبکه اجتهاد 29 اسفند 1398 شبکه اجتهاد 1 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 2 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 3 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 4 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 5 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 6 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 7 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 8 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 10 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 11 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 12 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 13 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 17 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 19 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 20 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 21 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 23 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 24 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 25 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 26 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 27 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 28 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 30 شهریور 1398 شبکه اجتهاد 31 شهریور 1398 
شبکه اجتهاد   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۵    
جدیدترین استفتائات در شهریورماه 98 مطابق با فتوای حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عبادات و مسائل مستحدثه منتشر شد.
شبکه اجتهاد   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۵    
فقه پزشکی هر موضوعی که باید و نبایدی در مورد پزشکی باشد را شامل می شود؛ بنابراین اگر وجوب درمان یا وجوب پیشگیری یا فقه درمانی یا مرگ مغزی یا دیگر موارد را بحث می کنیم همه فقه پزشکی هستند ...
شبکه اجتهاد   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۵    
در فقه پزشکی اگر بخواهیم فقیه را مستقیم به پزشک ارتباط بدهیم، زبان یکدیگر را نمی فهمند و نیاز به یک واسطه است که هم زبان پزشکی و هم زبان فقه را بفهمد و این دو را بر هم منطبق کند و این افراد هم ...
شبکه اجتهاد   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۵    
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه با ادله حرمت غنا، نمی توانیم حرمت موسیقی را ثابت کنیم، گفت: ضمن اینکه همه فقها صوت خارج من الفم و یا خارج من الحلق را تقریباً به عنوان مقوم موضوع غنا در نظر گرفتند و ...
شبکه اجتهاد   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۵    
شبکه اجتهاد: الان یک فکری در حوزه وجود دارد که معتقد است حوزه شریعت فقط بخش عبادات و یک سری کلیات معاملات را پوشش می دهد و مابقی مسائل مبتلابه مردم، در حوزه شریعت نیست ...